Nie wiedziałem zbytnio gdzie to podpiąć ale tutaj chyba będzie ok , otóż od dłuższego czasu wywala mi check , po podpięciu pod Vag-a zawsze te same błędy , nie zapamiętałem kodu ale chodzi o błędny odczyt czujnika recyrkulacji spalin , błąd styku(czy coś takiego) nr 30 no i chyba o sterownik silnika bo czasami próbuję sie ratować odpięciem aku. Męczy mnie to od wakacji , wtedy wymieniałem świece +kable , filtr paliwa , klocki+szczęki i przepustnica była czyszczona ale bez demontarzu co by się nie babrać w adaptację. Przed wymianą problem wystąpił tylko raz , do tej pory 4 razy już podpinałem kompa żeby wykasować błędy na szczęście mechanika mam znajomego i nie kroi mnie za podpinanie. Prosił bym o porady co z tym robić póki co mam spokój , mile widziane były by namiary na kogoś z okolic Częstochowy kto ma Vaga-może jakiś lepszy niż ten który posiada mój mechanik i w razie pojawienia się problemu kontaktował bym się z kimś. Dzięki za pomoc i sry jesli się zbytnio rozpisałem. Dodam jeszcze , że troszke jeździłem i w niemczech przez kilka tyg jeździłem na super e10 w polsce zawsze na shelu fuel save 95 ale chyba jakość paliwa czy sam fakt nie ma tu nic do rzeczy??
Prawa mechaniki mówią,że w przypadku zderzenia dwóch obiektów
zawsze następują zniszczenia natury pobocznej.
Jezeli auto jezdzi Ci normalnie to ja bym sie z tym nie bawil, walka z checkiem to jak walka z wiatrakami. Raz jest raz nie ma, mi sam znikal i nie podpinalem pod kompa. Jezeli chodzi o benzyne to tylko po paliwie z BP mi sie zapalal.
a gdzie mogę sprawdzić czy moje Polo z silnikiem AUD posiada takowy zawór?? przeglądam spis części i do tego silnika nie mogę znaleźć a do tanich rzeczy to to nie należy... :-(
Prawa mechaniki mówią,że w przypadku zderzenia dwóch obiektów
zawsze następują zniszczenia natury pobocznej.
hm , właśnie szukałem po spisie części i też nie mogłem znaleźć , znowu w Edpol-u (hurtownia części) znaleźli niby jakiś zawór pod AUD za 570zł , więc skoro nie ma to czemu wywala check ?? i w/w błędy?? :-( będę wdzięczny za podpowiedź
Problem rozwiązany (przynajmniej tak mi sie wydaje) w moim przypadku zawinił przewód-rurka od filtra węglowego cząstek stałych , ewidentnie był uszkodzony tzn dosztukowany przez jakiegoś laika i wogóle dziwi mnie fakt ,że wczesniej nie wywalało tego błędu;) nowy wężyk ,metalowa spinka + kawałek miedzianej rurki + oczyszczenie wszystkiego i narazie wszystko śmiga co prawda kosztowało mnie to 80zł -robocizna mechanika + elementy niezbędne do naprawy ale lepsze to niż 570zł zawór EGR czy 370 zł filtr węglowy cząstek stałych no i w końcu check-a nie ma;)
Prawa mechaniki mówią,że w przypadku zderzenia dwóch obiektów
zawsze następują zniszczenia natury pobocznej.