[86c2f] Brak katalizatora i sondy lambda.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

V
VERDIAX
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 11 lis 2012, 18:40

[86c2f] Brak katalizatora i sondy lambda.

Post autor: VERDIAX »

Witam mam vw polo 86c2f, 92r silnik 1.0 i taki problem jak w temacie.
Moje polo spala w tym momencie 4l pb na 30km, wydaje mi sie ze troche za duzo.
Wiec postanowiłem sprawdzić sondę lambda, ale jej niema tylko sama wtyczka, niema katalizatora wiec niema jak i gdzie ja wkręcic.
Czy sondę można umieścić gdziekolwiek w układzie wydechowym? (np. w kolektorze wylotowym)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Pewnie ktoś wyciął kata przed sprzedażą w celu zarobkowym :butcher: musiał byś podjechać do tłumikarzy żeby wspawali Tobie w tą rurkę którą ktoś wstawił zamiast kata gniazdo sondy. Sonda musi być mniej więcej w tym samym miejscu gdzie jest oryginalnie!!!
V
VERDIAX
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 11 lis 2012, 18:40

Post autor: VERDIAX »

A jesli chodzi o sonde lambda jaka mam tam wkrecic?, uniwersalna?
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

może być każda sonda 4-przewodowa o napięciu pracy 0-1V z odpowiednim gwintem. Uniwersalne jak najbardziej...nie ma sensu wywalać 3stów na oryginał, skoro za 1/4 można dostać to samo tyle że bez oryginalnej wtyczki...
V
VERDIAX
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 11 lis 2012, 18:40

Post autor: VERDIAX »

lukas2305 jaka sonde bys mi proponowal? z tych tanszych, a ktora by dzialala tak samo jak ta za 300zł
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Ja kupowałem bosha uniwersalną ale 3 przewodową ;) podepniesz przewody do wtyczki i gotowe :) z tego co pamiętam to złączka w komplecie jest
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

3 przewodowa też może być, ale przy połączeniu z masą silnika masa lubi się "gubić" i lepiej mieć pewny styk w samej sondzie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”