Czy felgi nie będą ocierały o zaciski z przodu?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
mario00760
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 25 lip 2009, 13:37

Czy felgi nie będą ocierały o zaciski z przodu?

Post autor: mario00760 »

Witam
mam problem bo chce kupić felgi do mojej 6N : http://www.allegro.pl/item695208249_15_ ... 85_55.html i znając ich parametry nie mam pewności czy felgi będą pasowały. Wiem że sie zmieszczą na wielkość ( tak mi już pisali na forum) ale czy nie będa ocierać o zacisk hamulca z przodu. miałem felgi po golfie o parametrach 6Jx13 ET 30 i jak założyłem i dokręciłęm to nie mogłem koła obrócić bo felga klinowała się z zaciskiem. Felga faktycznie jest prawie płaska od wewnątrz.To te felgi wystawiłem niedawno na sprzedaż http://www.allegro.pl/item697440680_kul ... assic.html Czytałem na forum że ktoś ma felgi z Et nawet 25 i beż problemu się toczą więc nie wiem jaki teraz mam parametr brać pod uwagę.??
Jest VW POLO 6N2 1.4 TDI
Było VW POLO 6N 1.9 D
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

To w takim razie co masz za heble, że się felga 13" nie mieści? od GTI? :) ET za bardzo nie będzie miało tutaj wpływu - felga będzie albo bardziej albo mniej schowana w nadkolu. Jeżeli 13" to było za mało to szukaj ładnych 14" lub 15". Te które podałeś w linku muszą na 100% pasować.
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
m
mario00760
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 25 lip 2009, 13:37

Post autor: mario00760 »

Mnie też to dziwi bo nic nie było zmieniane. zaciski są orginalne ;) . dzięi za pomoc

-- Wto Lip 28, 2009 4:04 pm --

Kolego teraz tak przemyślałem i mi nie chodzi o to że 13 sie klinuje z zaciskiem na obwodzie obręczy tylko z boku poprostu ramie aluma blokuje sie z boczną częścią zacisku.
Jest VW POLO 6N2 1.4 TDI
Było VW POLO 6N 1.9 D
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

to wsadzisz dystans z 5mm i po sprawie nic nie będzie obcierać, ewentualnie leciutko spiłujesz jarzmo na zaciski.
Znajomy w golfie mk1 po wsadzeniu ATS Classic 8x13 ET14 miał ten sam objaw co ty, ale w Smoorze 8x13 ET09 tego efektu nie było, więc raczej chodzi o budowę felgi niż jakiś jej parametr
m
mario00760
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 25 lip 2009, 13:37

Post autor: mario00760 »

To jeszcze ostatnie pytanie gościu mi napisał że te felgi mają bez wkadki otwór centrujący 64 lub 67 więc musze zastosować pierścień na 57,1 czy nic nie robić?
Jest VW POLO 6N2 1.4 TDI
Było VW POLO 6N 1.9 D
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

możesz jeździć bez pierścienia jest to niewskazane i dla własnego i innych bezpieczeństwa lepiej pożałuj te parę groszy na otwór centrujący
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

Lepiej pierścienie zakup. Koszt bardzo mały a będziesz czuł się pewniej za kierownicą.
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „felgi i opony”