[9n3] Tryby komputera

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

[9n3] Tryby komputera

Post autor: st0pr0c3nt »

Witam jak przejść z tryby 2 na tryb 1? - nie mam instrukcji - czy można jakoś kasować te dane
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Pod manetką masz reset. Nim przełączasz tryby.
Jak przytrzymasz to wyzerujesz pamięć trybu.

Tryby zmienisz tylko na danych, które występują w dwóch. Np spalanie srednie, czas jazdy, średnia prędkość itp.
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

Wielki dzięki, nie zauważyłem tego resetu:) myślałem że to reset od wycieraczki:)
To jeszcze pytanie, czym się różni zegarek w kompie z ikonką zegarka od zwykłego zegarka?
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote="st0pr0c3nt"] czym się różni zegarek w kompie z ikonką zegarka od zwykłego zegarka?[/quote]
ten w kompie pokazuje czas jazdy/uruchomionego silnika
Awatar użytkownika
st0pr0c3nt
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 28 lip 2012, 12:26
Lokalizacja: Zawiercie

Post autor: st0pr0c3nt »

Dzieki, żeby nie zakładać nowego tematu to jeszcze spytam co to za przycisk miedzy ESP a Światłami awaryjnymi - (!) <- mniejwiecej tak wygląda z napisem SET.
1.9 TDI ~130 Ponies
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

TO od kontroli ciśnienia w oponach. Po ustawieniu ciśnienia musisz go nacisnąć aby kompjuter dostosował się do ciśnienia w oponach.
To nie mierzy rzeczywistego ciśnienia w oponach a spadek ciśnienia przez zmianę prędkości obrotowej koła poprzez czujnik ABS.
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

[quote="jhosef"]TO od kontroli ciśnienia w oponach. Po ustawieniu ciśnienia musisz go nacisnąć aby kompjuter dostosował się do ciśnienia w oponach.
To nie mierzy rzeczywistego ciśnienia w oponach a spadek ciśnienia przez zmianę prędkości obrotowej koła poprzez czujnik ABS.[/quote]
Trochę bezsensowny bajer... Równie dobrze, można mocno dociążyć tył auta, żeby aż usiadły trochę opony... Wtedy będzie teoretycznie podobnie jak przy ubytku ciśnienia z opony. Prędkość obrotowa koła również się zmieni i też wskaże ubytek ciśnienia? Dobrze rozumiem?

BTW. Skoro pomiar odbywa się na podstawie prędkości obrotowej koła i czujnika ABS, to zapewne to oznacza, że można w to doposażyć swój samochód? :grin: Kupić przycisk i jakoś aktywować VAGiem? :D Nie żebym chciał to zrobić - pytam czysto teoretycznie :D
Awatar użytkownika
jhosef
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1576
Rejestracja: 22 lut 2011, 12:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jhosef »

Z tego co wiem, to nie ma większego wpływu obciążenie auta.

Doposażyć można. Ale są różne stanowiska:

a) musi być ESP na aucie
b) nie musi być ESP na aucie.

Bliżej w temat nie wchodziłem bo nie widzę większego sensu dla tego bajeru.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”