[6n] Łącznik elastyczny oparty o blok silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
owz
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 07 wrz 2012, 11:35

[6n] Łącznik elastyczny oparty o blok silnika

Post autor: owz »

Witam,

W swoim 6N 1.3 ADX robiłem ostatnio UPG i po złożeniu wszystkiego do kupy zauważyłem, że plecionka (między kolektorem a rurą wydechową) opiera mi się delikatnie na dole o blok silnika. Jako, że tłumik końcowy był w stanie agonalnym (rura nie połączona już w ogóle z puszką) wymieniłem na nowy i troszkę się odsunęła od bloku ale może jest tam z 1mm przerwy. Nadmieniam, że nie odkręcałem łącznika od kolektora tylko opuściłem cały wydech. Pytanie moje jest takie czy winą może być źle przykręcony wydech do kolektora (obrócona ta "stopka" trójkątna pod kolektorem)? W sumie nie ruszałem tego ale niektóre patenty pod maską sugerują, że wcześniej "nasza polska myśl techniczna" już tam była :P
Pozdrawiam
Daniel
_
_Bartek_
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:24
Lokalizacja: Toruń

Post autor: _Bartek_ »

to nie wina źle skręconego wydechu z kolektorem, łącznik elastyczny sie wyrobił i przesunął z całym wydechem w tył miałem to samo, wymiana na nowy załatwiła problem
Modyfikacje zawieszeń, podwozi oraz nadwozi, diagnostyka komputerowa Diagun X431, elektromechanika, naprawy blacharskie i lakiernicze kujawsko-pomorskie Toruń 781-803-432
o
owz
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 07 wrz 2012, 11:35

Post autor: owz »

Sęk w tym, że plecionka jest nowa. Zaczynam podejrzewać, że jest źle dobrana.
Pozdrawiam
Daniel
_
_Bartek_
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:24
Lokalizacja: Toruń

Post autor: _Bartek_ »

możliwe że krzywo wspawana
Modyfikacje zawieszeń, podwozi oraz nadwozi, diagnostyka komputerowa Diagun X431, elektromechanika, naprawy blacharskie i lakiernicze kujawsko-pomorskie Toruń 781-803-432
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Sprawdź połączenie tłumika środkowego i końcowego bo ten punk działa jak dźwignia i potrafi namieszać.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”