Ja miałem podobnie w 3F. Okazało się że kostka przy cewce ma skorodowany styk. Wymieniłem go przez podmianę z innej kostki. Było do tego potrzebne specjalne narzędzie które sam zrobiłem. Jak coś moge podesłac opis.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
witam mam problem z iskrą wiec zacznę tak zmieniłem silnik z 1,0 na 1,4 ale sterownik zostawiłem od 1,0 jeździłem i wszystko było ok zrobiłem jakieś 650 km, a z iskrą jest tak jak wyciągnę aparat i zacznę kręcić palcami to iskra przeskakuje normalnie ale jak go wkręcę na miejsce to juz jej nie ma kupiłem nowy aparat z palcem kopułką i przewodami i jest tak samo aha jak patrzałem miernikiem to mam na plusie prąd jakieś 11V i na zerze tez mam 11V już nie mam pomysłów co dale sprawdzać