[86c2f] G40 Brak Iskry, Brak Pomysłów POMOCY!!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Jak temat się skończył? co było uwalone? mam w 100% identyczną sytuację...
r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

Ja miałem podobnie w 3F. Okazało się że kostka przy cewce ma skorodowany styk. Wymieniłem go przez podmianę z innej kostki. Było do tego potrzebne specjalne narzędzie które sam zrobiłem. Jak coś moge podesłac opis.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
l
leszek81hc
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:48

Post autor: leszek81hc »

witam mam problem z iskrą wiec zacznę tak zmieniłem silnik z 1,0 na 1,4 ale sterownik zostawiłem od 1,0 jeździłem i wszystko było ok zrobiłem jakieś 650 km, a z iskrą jest tak jak wyciągnę aparat i zacznę kręcić palcami to iskra przeskakuje normalnie ale jak go wkręcę na miejsce to juz jej nie ma kupiłem nowy aparat z palcem kopułką i przewodami i jest tak samo aha jak patrzałem miernikiem to mam na plusie prąd jakieś 11V i na zerze tez mam 11V już nie mam pomysłów co dale sprawdzać
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

po 1 sprawdć czy nie ma przebicia nigdzie , po 2 jaki silnik mono ??
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Zapewne ABD :D na 100%pewności że drugi aparat jest sprawny?? zobacz jeszcze cewkę, najlepiej podmień.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”