[6N2] Problem po zamontowaniu sterownika centralnego zamka

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
leberson
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 04 sty 2012, 8:27

[6N2] Problem po zamontowaniu sterownika centralnego zamka

Post autor: leberson »

Witam, szukałem na forum lecz nie mogłem znaleźć podpowiedzi do mojego problemu. Kupiłem sterownik BX30 do oryginalnego centralnego zamka z kluczyka. Jednak po podłączeniu jak wskazuje schemat (sterowanie plus) następują anomalia, tj. przy naduszeniu "otwórz" otwierają się drzwi oraz szyby za każdym razem. Jednak gdy naduszę "zamknij" słychać tylko pompkę i ptyknięcie sterownika. Gdy podpiąłem przewód do kierunkowskazów pod funkcję otwór drzwi otwierają się prawidłowo (bez szyb) jednak zamykanie "ani be ani me". Co może być powodem takiego działania?? Z góry dziękuje za odpowiedz.
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

[quote=""leberson""]Witam, szukałem na forum lecz nie mogłem znaleźć podpowiedzi do mojego problemu. Kupiłem sterownik BX30 do oryginalnego centralnego zamka z kluczyka. Jednak po podłączeniu jak wskazuje schemat (sterowanie plus) następują anomalia, tj. przy naduszeniu "otwórz" otwierają się drzwi oraz szyby za każdym razem. Jednak gdy naduszę "zamknij" słychać tylko pompkę i ptyknięcie sterownika. Gdy podpiąłem przewód do kierunkowskazów pod funkcję otwór drzwi otwierają się prawidłowo (bez szyb) jednak zamykanie "ani be ani me". Co może być powodem takiego działania?? Z góry dziękuje za odpowiedz.[/quote]

Zapodaj schemat tego sterownika to na pewno Ci pomogę i wskażę gdzie robisz błąd.
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
l
leberson
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 04 sty 2012, 8:27

Post autor: leberson »

Dzięki z góry przesyłam zdjęcie.
Obrazek
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

[quote=""leberson""]Dzięki z góry przesyłam zdjęcie.
Obrazek[/quote]

No to tak połącz i musi działać jeśli z kluczyka chodzi to znaczy ze ster-pompka w samochodzie jest ok.
1) W ster. BX30 wybierz sterowanie plusem---żółto/czarny i żółty zwierasz z czerwonym +12V
2)Biały ze ster. łączysz z biało/żółtym w aucie impuls zamknij.
3)Biało/czarny---------z biało/zielonym--------------- odmykania.
4)Brązowy powinien być rozdzielony przez dwie diody prostownicze 5A i z jednej wpinasz do czarno/białego lewy kierunek a drugiej do czarno/zielony prawy kierunek.
5)Sterownik zamontuj koło pompki cen.zam w bagażniku masz tam wszystkie przewody.
Czerwono/biały- 12V
Biało/żółty - closed
Biało/zielony - open
Czarny masa do karoserii pod śrubę.
Kierunki masz koło lamp.
Impuls daj na 0,5s. bo 3,5 jest za długi i szyby mogą trochę chodzić , sprawdź w jednym aucie jest tak w drugim tak.
Ten sterownik nie posiada kanału do domykania szyb , jeśli chciałbyś sobie zrobić to musisz dokupić moduł domykania szyb.
ps.
Dobrze odczytaj kolory przewodów np. biało /zielony to biały z wąskim zielonym paskiem kilku kolegów właśnie tu popełniali błąd że wpinali się do zielono /białego.

musi działać życzę powodzenia :good:
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
Awatar użytkownika
sidkoz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 13 paź 2011, 21:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sidkoz »

Mam pytanie czy W 6N1 są takie same kolory odpowiedziale za zamykanie i otwieranie drzwi?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""sidkoz""]Mam pytanie czy W 6N1 są takie same kolory odpowiedziale za zamykanie i otwieranie drzwi?[/quote]
raczej tak, ale niech jeszcze ktoś potwierdzi.
Awatar użytkownika
mikki68
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 26 lip 2012, 20:15
Lokalizacja: LUBELSKIE

Post autor: mikki68 »

Witam
A ja zamierzam zamontować jakiś sensowny sterownik do centralnego zamka,
w związku z tym mam prośbę o poradę.
Wiem że potrzebny jest sterownik dający impuls "+" i chyba czas "3s." wystarczy,
oto moja kostka od pompki centralnego
Obrazek
i opis(numerki) styków
Obrazek
Czy ktoś wie, zna opis połączeń w takiej kostce, czyli co do czego podłączyć aby to zadziałało :)
nie zakupiłem jeszcze sterownika bo sam nie wiem czy dużo trudniej było by podłączyć taki z domykaniem okien (bo auto posiada takową możliwość przytrzymując dłużej kluczyk).

Wdzięczny będę za fachową podpowiedź
Moja srebrna strzała
na podtlenku LPG :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”