[6N] Prawidłowe położenie wskaźnika ilości paliwa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Rangers76

[6N] Prawidłowe położenie wskaźnika ilości paliwa

Post autor: Rangers76 »

Witam
Mam pytanie czy to :
Obrazek
jest właściwe położenie wskaźnika poziomu paliwa przy wyłączonej stacyjce?
Naprawiałem przycisk kasacji dziennego przebiegu i nie wiem czy czasem nie przestawiłem.
Jak mam to ustawić we właściwym położeniu?
PozDrawiaM
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Rangers76"]Naprawiałem przycisk kasacji dziennego przebiegu i nie wiem czy czasem nie przestawiłem.
Jak mam to ustawić we właściwym położeniu?[/quote]
znaczy się co dokładnie robiłeś? wyjmowałeś wskazówki?? jeżeli tak to źle założyłeś tą od paliwka.
jak to ustawić jeżeli to to? zdjąć ponownie wskazówkę, trzepień na którym montowana jest ów wskazówka, musisz skręcić na maksa w lewo (tak jakbyś nakręcał zegarek, tylko w druga stronę). i potem nakładasz wskazówkę na trzepień w pozycji wskazującej "zero", tak aby nie poruszyć trzpienia prawą stronę, bo będzie przekłamywał potem.
jak coś nie jasne to pisz.
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

nie zdejmowałem wskazówek
musiałem chyba na siłę coś przypadkowo pokręcić wskaźnikiem bo pokazuje głupoty :(
jak to ustawić ?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Rangers76"]nie zdejmowałem wskazówek
musiałem chyba na siłę coś przypadkowo pokręcić wskaźnikiem bo pokazuje głupoty
jak to ustawić ?[/quote]
a masz kabelek do kompa? jezeli tak to zrób test zegarów. jeżeli nie zdejmowałeś wskazówek to nie wiem czy nie uwaliłeś tego silniczka od wskazówki.
Test zgarów:
wchodzisz do vag-com, potem 17 - Instrumments, potem Output test i dajesz start. i przechodzisz przez kazdy element z osobna. testując ten od paliwa powienien przeleciec od lewej do prawej i potem zatrzymać sie na środku, a na koniec opaść.
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

No rzeczywiscie u ciebie jest lipa z ta wskazówka :(
Mozliwe ze jest tak jak Piotrek mówi ze cos przypadkowo uwaliłes od tej wskazówki
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

Ostatnio miałem auto podniesione na lewarku dwa dni lewy tył i od tego czasu wskaźnik paliwa pokazuje mi prawie pełen bak, a mam trochę ponad połowę paliwa. Czy pływak mógł się zawiesić lub coś innego się mogło stać przez to podniesienie?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="qwertypol"]Ostatnio miałem auto podniesione na lewarku dwa dni lewy tył i od tego czasu wskaźnik paliwa pokazuje mi prawie pełen bak, a mam trochę ponad połowę paliwa. Czy pływak mógł się zawiesić lub coś innego się mogło stać przez to podniesienie?[/quote]
ano najprawdopodobniej się przyciął pływak. pozostał w pozycji full baku, bo czujnik jest przy pompie czyli bliżej prawej strony auta.
pewnie trzeba odkręcić dekiel pompy i wyjąć samą pompę i popchnąć pływak.
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

[quote="czaja"][quote="qwertypol"]Ostatnio miałem auto podniesione na lewarku dwa dni lewy tył i od tego czasu wskaźnik paliwa pokazuje mi prawie pełen bak, a mam trochę ponad połowę paliwa. Czy pływak mógł się zawiesić lub coś innego się mogło stać przez to podniesienie?[/quote]
ano najprawdopodobniej się przyciął pływak. pozostał w pozycji full baku, bo czujnik jest przy pompie czyli bliżej prawej strony auta.
pewnie trzeba odkręcić dekiel pompy i wyjąć samą pompę i popchnąć pływak.[/quote]

pobujałem trochę autem i pojeździłem i wróciło do normy.
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

Witam
U mnie jest tak:
http://www.youtube.com/watch?v=_LY-IF_I ... e=youtu.be
rozumiem że uwalony jest wskaźnik poziomu paliwa, nie da się go naprawić i trzeba zainwestować w "nowy" stary licznik?
PozDrawiaM
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Rangers76 kolega czaja podpowiedział Ci co i jak :blush2:
Robiłeś ten test zegarów ?
W momencie z filmiku masz pełny zbiornik ?

Nie można komuś pomóc na odległość, jeżeli ktoś nie współpracuje i nie słucha podpowiedzi :roll:
Awatar użytkownika
dogu
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:04
Lokalizacja: Dębica

Post autor: dogu »

[quote="Rangers76"]jest właściwe położenie wskaźnika poziomu paliwa przy wyłączonej stacyjce?[/quote]
Tak ma wyglądać właściwe położenie wskazówki Filmik z mojego Polo
http://www.youtube.com/watch?v=N7uckYY3LaE&feature=plcp
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

Jestem w stałym kontakcie z @czaja. Film zrobiłem po teście liczników. Bak był pełny.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

To przestaw wskazówke i powinno być po sprawie ;)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="krzychu20"]To przestaw wskazówke i powinno być po sprawie [/quote]
przestawiał. bez skutku. wskazówka wraca na dawne położenie.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote="czaja"]przestawiał. bez skutku. wskazówka wraca na dawne położenie.[/quote]
:shock:

To nie wiem co tam kolega nabroił :glare: Ale wygląda na to, że uwalony jest silniczek w liczniku, czyli najprościej wymienić licznik :glare:
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”