[6N]Przebieg a VAG

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Rangers76

[6N]Przebieg a VAG

Post autor: Rangers76 »

Witam
Zamierzam wymienić licznik ponieważ mam problem ze wskazaniem stanu paliwa. Czy po zakupie "nowego" używanego licznika mogę za pomocą VAGa wpisać przebieg auta ze starego licznika?
PozDrawiaM
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2012, 20:20 przez Rangers76, łącznie zmieniany 1 raz.
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Z tego co wiem to VAG-iem nie zmienisz przebiegu, chyba ze sie myle :scratch:
Trzeba sie podłaczac bezposrednio do liczniora ;)
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Można podłączyć się bezpośrednio do licznika i przeedytować eeprom, albo poprostu przelutować kostkę eeprom ze starej szafy
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

może troszkę jaśniej :)
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2012, 20:05 przez Rangers76, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""Rangers76""]nie kumam jakiej "starej szafy"?[/quote]

Starej szafy= starego licznika :D
;)

Dodaj TAG do tytułu tematu, żeby z regulaminu stała się zadość ;)
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

rozumiem
a gdzie znajduje się ta kostka?
łatwo ją przelutowac?
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Podejrzewam ze z przelutowaniem tego bedzie taka sama rzezba jak z lutowaniem diod smd, czyli niezbyt łatwe :glare:
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

gdzie może być ta kostka?

Obrazek
Awatar użytkownika
izeltaz
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 09 lut 2011, 23:31
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: izeltaz »

ona jest z drugiej strony jeżeli się nie mylę.
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

nie mam foty drugiej strony :(
ma ktoś może i wie gdzie to jest? bo jeżeli nie to muszę szukać kogoś kto zrobi korekcję stanu licznika :(
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

[quote=""Rangers76""]nie mam foty drugiej strony :(
ma ktoś może i wie gdzie to jest? bo jeżeli nie to muszę szukać kogoś kto zrobi korekcję stanu licznika :([/quote]

Jakby kość pamięci była na podstawce to samemu byś ogarnął- wyjmujesz i wkładasz; ale trzeba ją wylutować i tu pojawia się problem, bo nie jest to takie proste jak zmiana diod w liczniku :glare:
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

nie widziałem na żywca tego licznika, ale wszystko wskazuje na to, że to jest eeprom:
Obrazek

..albo ten po jego lewej...

Najlepiej spisz oznaczenia ze wszystkich 8 nóżkowych scalaczków jakie znajdziesz na płycie licznika.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
bzyku777
Początkujący
Początkujący
Posty: 186
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bzyku777 »

POLO 6N
w zegarach przed liftem przebieg zapisany jest na kości:
-8 pinowy 93s56 (motometer)sw 2.3-2.9,3.0-3.1, 4.0-6.4,
-8 pinowy 93c46 (vdo) sw 3.5-3.9
-8 pinowy 93c66 (motometer) polo 1.9 TD
do tego mamy jeszcze rózne sw (czyli wersja softu) jest wydrukowana laserowo na płytce łacznie z datą produkcji
w zegarach po lifcie mamy przebieg na kości
-8 pinowy 24c02
POLO 6N2
-8 pinowy 24c02(motometer)
-8 pinowy 24c04(TRW)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”