przez ostatnie 4 lata stał on w garażu kompletnie nie ruszany po wymianie filtrów oleju benzyny akumulatora zapalił dosłownie na dotyk... ale było by to zbyt piękne gdyby od razu jeździł bez zarzutu... wiec ma kilka usterek a że ja jestem kompletnym lalikiem w tym temacie pisze z prośbą o pomoc w ewentualnym zdiagnozowaniu usterek i teoretycznej wycenie kosztów naprawy
więc oto następujące objawy
-nierówna praca silnika na wolnych obrotach, podczas ruszania tak jak by się delikatnie dławił
-przy prędkości około 60 km na godzinę przy skręcie w prawą stronę ( nie mowie o zakręcie 90 stopni tylko o delikatnym łuku:) ) dochodzi odgłos tak jak by koło tarło o coś, brzęczy w stylu roju wściekłych os

-przy ruszaniu słychać takie delikatne stuknięcie jak by metaliczne i tak samo jest jak np na biegu 2 lub 3 puści się po czym doda gazu
-przy drobnych nierównościach nic nie puka w zawieszeniu natomiast przy skręconych kołach podjeżdżając pod jąkś nierówność dochodzi jakieś mocne stuknięcie podobne to tego w punkcie wyżej
-przy jeździe po nierównościach coś klekocze pod spodem samochodu ale to już namierzyłem (mocowanie wydechu) więc z tym nie ma problemu
samochód się nie grzeje, nie bierze oleju, jak trzeba przyśpiesza żwawo w układzie chłodzenia brak obecności oleju

dane samochodu
VW Polo II
rok produkcji 1991
silnik 1100
przebieg około 138 tyś
ps. z góry dziękuję za udzielenie wyczerpujących odpowiedzi na ten temat