Witam,
problem mam ze swoim PY. Upośledzony, bo bez kompresora na razie. Silnik jak jest zimny to chodzi ok, po nagrzaniu zaczyna przerywać i to daje się odczuć. Przy LEKKIM dodawaniu gazu i odpuszczaniu(na postoju), czasami pojawią się strzały (spalanie stukowe?), zachowuje jakby mu nagle brakło mocy i zyskiwał. Podczas jazdy ze stałą prędkością na 4 biegu przy 50km/h, czuć jakby auto zwalniało, a po chwili przyśpieszało. Licznik nie odnotowuje zmian prędkości, ale jest to odczuwalne. Nowa kopułka, kable, świece, cewka i przerwań się nie pozbyłem. Podejrzewam aparat zapłonowy, bo wystarczyć poruszać przewodami, które wchodzą do aparatu i silnik potrafi zgasnąć. Nie wiem czy to czujnik halla, bo chodzi równo tylko te przerwania(w sumie mikroprzerwania), przyśpieszać też przyśpiesza. Drugą, gdzie dostane taki aparat albo odpowiednik, bo jest mały problem z dostaniem tego...
pompa paliwa dogorywa zapewne
mam propozycję
zjeździj paliwo w miarę do zera
zalej 7 litrów V Power Racing za 6,19 za litr
odpal auto daj mu pochodzić 10 minut na wolnych obrotach a później palnik ile wlezie
w 90% pomaga w problemach z układem zasilania paliwa
Akurat dzisiaj tankowałem...Nie jeżdżę na byle czym, bo PB95 to moje auto widziało bardzo dawno. Zalałem Verve 98 i przepiłowałem go dzisiaj na odcinku 20km(nawet 180km/h poleciał). Nie wydaje mi się by to była pompa, bo niedawno ciśnienie było mierzone na pompie i listwie. Wszystko było w normie.
Zapomniałem dodać, że dzisiaj próbowaliśmy na nowo ustawić zapłon i silnik na początku w ogóle nie reagował na zamianę pozycji aparatu. Po paru minutach dopiero zaczął reagować bardzo opornie ( ledwo było słychać zamianę w pracy silnika).
zrób jak ci mówie z paliwem
verva 98 to paliwo... nie komentuje tego jakie uszlachetniacze leje się do 95 żby uzyskać lepsze paliwo
Vpower racing to paliwo eterowe
Nie chcę robić małego offtopu, ale wziąłem kiedyś na stacji wyniki analiz jakości paliwa, bo miałem problem z odpalaniem i myślałem, że to wina paliwa. Liczba oktanów przekraczała wartość 98,5, można powiedzieć, że bliżej było do 99 oktanowej. Dlatego od tamtej pory jeżdżę na Vervie. U nas V-Power 95 kosztuje 6,09zł, niecałe 20gr więcej od Vervy. Spróbuję tej metody po wymianie aparatu.