Nocne mary...

Tu lądują ważne klubowe tematy.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

Bynajmniej pierdziało tak jak tej firmy . Ja ci już raz powiedziałem moje fotele + audio kosztowało więcej niż twoje całe polo i utrzymanie takiego darmozjada jak ty do 18 roku życia xD . Wszystko w tym temacie amen . Pomaluj auto , usuń rdzę , kup se chociaż dekielki do alu doprowadź je do porządku wtedy będę mógł z tobą porozmawiać bo kozą jeździsz a unosisz sie jak byś na rumaku przyjechał . :amen: :amen: :amen: :amen:

A i pomimo tego wszystkiego 2 piwa wypiłeś beton miałeś wiec nie mamy o czym gadac cieniasie hahaha :D .

Obrazek
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

ja pomaluje auto jak ty domalujesz swoje wyczyny szprajem :P

a to ze zasnąłem to nie z faktu alkoholu tylko zmęczenia, bo w przeciwieństwie do ciebie nie jechałem do domu walnąć sie w kime ;)
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""JuStIcE""]Zależy, kto na co stawia 1.8T jest bardziej rozwojowy niż TDI, przez co moce, jakie sa z niego osiągane są kosmiczne (patrz 6Nka Jeroena z Holandii, 636KM!!!!). No i niektórzy nie chcą diesla, bo ma inną charakterystykę pracy.[/quote]

1,8T jest tak samo rozwojowy jak 1,9 TDI :grin:
[quote=""Muniek91""]Powiem inaczej jeżeli staćcie na to żeby to lać i utrzymywać jeżeli hcodzi o samą eksploatacje to bierz . a jeżeli ktoś chce se w miarę dynamicznie i ekonomicznie pośmigać to wtedy TDI .[/quote]
Miałem okazje poganiać kiedyś z Ibi FR (1,8 T 150KM) i jakoś mocno mi nie pouciekał :crazy: (może mam zdrową serię :scratch: :rotfl: ) ale po wszystkim kolega stwierdził że taka zabawa za wiele go kosztuje :lol: :lol:
a u mnie spalanie nadal pozostało na jednocyfrowym wyniku :blush2:


[quote=""Muniek91""]Ale i tak nie jest lepszy od 1.9 TDI[/quote]
:piwo: :piwo:

Idę dalej robic Tsssyt :crazy:
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

[quote=""Marcinek""]ja pomaluje auto jak ty domalujesz swoje wyczyny szprajem :P

a to ze zasnąłem to nie z faktu alkoholu tylko zmęczenia, bo w przeciwieństwie do ciebie nie jechałem do domu walnąć sie w kime ;)[/quote]


W przeciwieństwie do ciebie nie wypiłem 2 piw tylko z lemankiem i biszopem prawie po pół litra i prawie tak jak duszkiem wiec się nie ośmieszaj ;] .
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""murzyn""]1,8T jest tak samo rozwojowy jak 1,9 TDI [/quote]
No tak, tylko licz się z tym, że kręcony diesel będzie nieziemsko dymił :D Ja nie mówię, że się nie da, żeby nie było :) Jako przykład może posłużyć 6N TDI bimoto z Rumunii :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

[quote=""Muniek91""][quote=""Marcinek""]ja pomaluje auto jak ty domalujesz swoje wyczyny szprajem :P

a to ze zasnąłem to nie z faktu alkoholu tylko zmęczenia, bo w przeciwieństwie do ciebie nie jechałem do domu walnąć sie w kime ;)[/quote]


W przeciwieństwie do ciebie nie wypiłem 2 piw tylko z lemankiem i biszopem prawie po pół litra i prawie tak jak duszkiem wiec się nie ośmieszaj ;] .[/quote]

i znowu przywołałeś fakt ze powinieneś kupić okulary :)

%centowy rajdowco
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

dobra wypiłeś 4 ale RADLERY :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""JuStIcE""]No tak, tylko licz się z tym, że kręcony diesel będzie nieziemsko dymił[/quote]
Bo ,diesel musi dymić :crazy: :crazy:
da się też w miare rozsądnie,nie mylić z bezdymnie :grin: osiągnąć spore moce z traktora :grin:
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

[quote=""murzyn""][quote=""JuStIcE""]No tak, tylko licz się z tym, że kręcony diesel będzie nieziemsko dymił[/quote]
Bo ,diesel musi dymić :crazy: :crazy:
da się też w miare rozsądnie,nie mylić z bezdymnie :grin: osiągnąć spore moce z traktora :grin:[/quote]

takie http://www.youtube.com/watch?v=UAm7N6y8am4 ? :D
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

Nie ma sensu kupować 1.8T na nasze drogi chyba ze ktoś lubi od świateł do świateł jak na ścigaczu pedał w podłogę i hebel i tak non stop . A dieslem tak jak napisałem możesz pojeździć i szybko i oszczędnie a wątpię ze 1.8 T wypije przy średnim bucie tak jak diesel 7l ???
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

[quote=""wojtek6992""]Witam Panowie i Panie. Wiem , że to może i nie odpowiedni temat, ale mam kilka pytań . Mieliście jakieś przygody z silnikiem 1.8 t? Mam możliwość kupna audi a3, właśnie w tym silniku o mocy 180km. Czego mam się trzymać przy zakupie, na co zwrócić uwagę? Czy to prawda że jest mniej awaryjne niż tdi? Z góry dzięki za odpowiedzi :grin:[/quote]

Koleżanka użytkuje audinke własnie z tym silnikiem, ma to już nalatane przeszło 300 tysiecy kilometrów z czego połowa na LPG.
Silnik sobie chwali i złego słowa o nim nie powie.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

Powiem wam szczerze trochę śmiać mi sie chce kupić auto z Turbo po to żeby nim za***** i montować w nim LPG . . . . Proszę was stać cie na turbo to stać cie żeby lać . . . . . .
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Awatar użytkownika
wojtek6992
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 564
Rejestracja: 06 lip 2011, 17:55
Lokalizacja: BBI

Post autor: wojtek6992 »

Właśnie mam taki dylemat.. zakupić te a3 1.8t i zagazować czy kupic 1.9 tdi 130 (ewentualnie w 9N) Do pracy dojeżdżam rowerem, do szkoły mam 50 km więc co weekend trasa jakieś ok 120km. Oczywiście chcę wyrobić się w 40 zł na 100km :P kokosów nie zarabiam. Obecne 1.4 tdi mnie nie zadowala :blush2: owszem, jeżdżę prawie za darmo ale w jeździe szału ni ma

niby tak Muniek. Ale to ma być autko na co dzień do normalnej jazdy ( no i czasami do wieczornego wyjechania i pośmigania po mieście - oczywiście z głową!) więc kwestie ekonomiczności grają dużą rolę. W moim Bielsku koleś ma imprezę zagazowania już 2 lata. Z tego co mi wiadomo nie ma z nią większych problemów. Jeździ na gazie i PB98
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 19:22 przez wojtek6992, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

[quote=""Muniek91""]Nie ma sensu kupować 1.8T na nasze drogi chyba ze ktoś lubi od świateł do świateł jak na ścigaczu pedał w podłogę i hebel i tak non stop . A dieslem tak jak napisałem możesz pojeździć i szybko i oszczędnie a wątpię ze 1.8 T wypije przy średnim bucie tak jak diesel 7l ???[/quote]

Masz dziwne podejście skoro myślisz, że benzyne turbodoładowaną kupuje się, żeby startować od świateł do świateł.
Popatrz na wspolczesny świat motoryzacyjny. Teraz do co drugiego "malucha" wstawiają turobobenzynę i nie są to rakiety do wyścigów na ćwierćmili.

Dieselem pojeździ szybko i oszczędnie, ale jak coś mu klęknie, to szybciutko odda pieniądze które zaoszczędził na paliwie, szczegołnie jak trafi na "nowoczesnego" diesela czyli pompowtryski, koło dwumasowe, filtr cząstek stałych czy jakieś klapki i inne cuda.


Tak jak nie wszyscy muszą mieć prawo jazdy, tak i nie wszyscy muszą mieć samochód z silnikiem diesela.
Czasem trzeba przeanalizować czy w konkretnym przypadku opłaca nam się taka czy ta opcja.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
M
Muniek91
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 480
Rejestracja: 27 lut 2012, 23:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Muniek91 »

No tak sorry zapomniałem ze diesel się psuje a 1.8 T jest bez awaryjny i tam nie ma prawa nic się zepsuć . A ty kupujesz auto po to żeby cie maluch z turbo nie wyprzedzał czy po to żeby sprostał twoim wymaganiom :) ?? W takim razie musisz pomału zacząć zbierać na samolot bo coraz lepsze auta jeżdżą po naszych drogach :) . Bo skoro nie będziesz startował z pod świateł to już kompletnie nie rozumiem po co ci auto z turbo które będzie dożo paliło ??? Żeby na wszystkich ograniczeniach na 40 lecieć 160 gdzie bóg wie co się w krzakach z radarem czai :D ?

P.S zanim w dieslu sie cos popsuje to dawno zdążysz zmienić 3 samochody :) . Oczywiście pod warunkiem że trafisz na dobry silnik :) .
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 19:27 przez Muniek91, łącznie zmieniany 1 raz.
Jamnik - Sportowa Wersja Kreta
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
Zablokowany

Wróć do „Archiwum klubowe”