od grudnia 2011 jestem właścicielem Bielutkiej Polówki 1.4d 1993 rok
Wersja : 86c2f w wersji FOX - kolor - alpejska biel L90E
stan na teraz :
a wiec zakupiłem polówke w grudniu 2011
jak narazie zająłem się głównie techniczną stroną pojazdu :
- tylna klapa otwierana na guzik
- wymiana obu wahaczy
- wymiana obu drążków kierowniczych
- wymiana tarczy hamulcówych
- wymiana klocków hamulcowych
- wymiana maglownicy - strasznie coś napierdzielało przy skręcaniu
- wymiana prawego zacisku hamulcowego
- wymiana obu cylinderków hamulcowych
- wymiana wymiana tłumika bo zgubiłem

- atrapa grila bez znaczka
- próba usunięcia rdzy z dołu drzwi ( jak narazie 1:0 dla rdzy )
- wymiana lewego piastu
- wymiana akumulatora
- wymiana lewego łożyska - przód
- wymiana lewego łożyska - tył
- nadciągnięcie koła lewego ( było cofnięte tak jak w 80% polówek)
- wymiana wszystkich świeczek
- grzanie świeczek na przycisk
- wymiana pompy - niestety na użytek - nie stać mnie było na regeneracje - a ta co była niestety dożyła swych dni
- wymiana podkładek pod wtryskiwacze
- wymiana uszczelki pod głowicą
- wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów
- wymiana filtra paliwa
- filtr powietrza zamieniłem na filtr stożkowy
- rozrusznik po regeneracji
- wymiana szklanek
- wymiana filtru oleju + olej
- lusterka w stickerboomb
[/b]
aktualna walka z :piwo: :
- klekotaniem silnika po wymianie uszczelki - zrobione :victory:
- dymieniem - walka trwa
plany : :hello:
to co wpadnie do głowy - ale aktualne marzenia :
-
- kolejna walka z rdzą na drzwiach
- może kieeedyś lakiernik?
- może kiedyś lampy przód / kierunki clear
:butcher:
aktualny wygląd

więcej zdjęć jak jakieś zrobię :vinsent: