Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

[quote=""mario1987""] jak najłatwiej i najszybciej odpowietrzyć dobrze układ?[/quote]
Kiedyś widziałem taki sposób, że gościu założył na strzykawkę wężyk akwarystyczny, odkręcał odpowietrzniki i wyciągał strzykawką dopóki płyn się nie pojawił w wężyku. Sposób wydał mi się o tyle dobry, że nie wymaga dwóch osób. Tyle, że nigdy tego nie przetestowałem.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Dzisiaj znowu kiepska pogoda mario1987, więc nici z mojego zdjęcia :(
Ale dzięki że pamiętasz ;)
Awatar użytkownika
marcin1.4
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:20
Lokalizacja: http://marcinrybarczykryba.npx.pl/news.php
Kontakt:

Post autor: marcin1.4 »

a ja u siebie z tylu wymienilem wszystko co sie dalo na nowe bebny,szczeki,lozyska,cylinderki,linki odrecznego,przewidy chamulcowe koszt wsztstkiz wyszszej polki koszt czesci ok 650zl po rabacie 450zl+robocizna teraz jest dzien do nocy raz prubowalem recznyprzy predkosci 50 km/h blokuje tylne kola oczywiscie test na pustym plcu
Awatar użytkownika
Lodzio525
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 553
Rejestracja: 30 maja 2009, 9:41
Lokalizacja: Poznań GRU

Post autor: Lodzio525 »

Panowie !!! Problem ma z ręcznym... Zerwała mi sie linka i nie mogę ściągnąć bębna hamulcowego... Ma ktoś jakieś rady ??
[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=14553]Moje Tornado Red/Black Polo ]
-------------------------------------------------------
Kozienice 10r.
Wilcze Laski 10r.
Pławniowice 10r.
Ślesin 11r.
Przełazy 11r.
Dzierżązna
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

napieprzać młotkiem :butcher: w bębęn i musi zejść :D
Ewentualnie w jakiś grubszy śrubokręt po okręgu, inaczej tam raczej się nie dostaniesz...
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""lodzio525""]Panowie !!! Problem ma z ręcznym... Zerwała mi sie linka i nie mogę ściągnąć bębna hamulcowego... Ma ktoś jakieś rady ??[/quote]
w jednej z dziur po śrubach z koła trzeba włożyć śrubokręt (tylko niepamiętam której :niewiem: ) i podważyć do góry taki klin ;)
[quote=""Crazy""]napieprzać młotkiem w bębęn i musi zejść Ewentualnie w jakiś grubszy śrubokręt po okręgu, inaczej tam raczej się nie dostaniesz...[/quote]
nie tak ostro bo sie szczęki rozpadną :commando:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

wydaje mi się ze linka rozpina szczekę jak się ją ciągnie jak jest urwana to powinny zostać w położeniu umożliwiającym zdjęcie bębna.

No chyba ze nacisnąłeś nożny hamulec to się wbiły w Bęben :)
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

podejrzewam że samonapinacz szału dostał, (można grzewać śrubokrętem prze "okienko" żeby go poluzować, ale strasznie nie wygodnie, no i rowki na bębnach będą jak jest problem ze ściągnięciem...
Awatar użytkownika
freeyourmind
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: ERA DW ∆
Kontakt:

Post autor: freeyourmind »

musisz wlozyc srubokret w otwor od szpilki zdaje sie z lewej( patrzac z boku na beben) czyli blizej przedniego kola i podwazyc klin.jak go podważysz to wszystko powinno samo zleciec.
ObrazekObrazek
Stare dobre czasy / przed montażem LPG... Obrazek
Awatar użytkownika
iron
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 04 gru 2008, 17:36
Lokalizacja: Góra Świętej Anny

Post autor: iron »

Zamierzam zamontować do przodu wentylowane tarcze hamulcowe tak jak to jest w G40, jednak zdobycie oryginalnych zacisków graniczy z cudem, z czego można przerzucić takie zaciski. Rozmawiałem dzisiaj z Thunderem i mówił że ma u siebie fabrycznie wentylowane tarcze z przodu, czy zaciski z 6n z silnikiem AEE podejdą do mojego polo, największym problemem jest chyba mocowanie zacisku :roll:
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

ze sciro mk2 239mm - z jarzmami
Obrazek
Awatar użytkownika
iron
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 04 gru 2008, 17:36
Lokalizacja: Góra Świętej Anny

Post autor: iron »

m
mario_m
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 03 maja 2009, 1:47

Post autor: mario_m »

Jeżeli chodzi o tą akcje^^ to wydaje mi się że jest tam błąd w opisie, patrząc po zdjęciach to myślę że to są zaciski na tył, uchwyt na linkę ręcznego i nacięcia na tłoczku do wkręcania
l
last_warrior
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 23 mar 2009, 9:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: last_warrior »

tarcze wentylowane jak w g40 to zaciski o oznaczeniu vw II z czego to już nie ważne choć osobiście polecam z golfa II
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

podłącze się do rozmowy bo mam okazje dostać zaciski z golfa II cross country 1.8, rozumiem ze będą pasowały ?
KONI
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”