Witam wszystkich. Chciałem się podzielić takim oto problemem: Chcę w najbliższym czasie sprawdzić kompresję bo nie wiem w jakim stanie jest głowica która jest już od 7 lat obciążona LPG. Będę miał nawet przyrząd do tego celu. Niestety nie wiem jaka powinna być właściwa wartość tej kompresji albo chociaż jej dolna granica.
ok sprawdzisz ciśnienie na poszczególnych garach i co dalej?
jak wyjdzie że np na 2 cylindrze będzie za mało to co? szlif tłok pierścionki, remont głowicy?
nie!
sprawdzisz co masz uszkodzone wlewając ok 5ml oleju, przekręcając parę razy silnikiem i ponawiając pomiar, jeśli ciśnienie się nie zmieni nieszczelność na zaworach czyli: wypalenie gniazda, wypalenie zaworu zabrudzenie przylgni zaworowej, jeśli wzrośnie, problem tkwi w pierścieniach.
Modyfikacje zawieszeń, podwozi oraz nadwozi, diagnostyka komputerowa Diagun X431, elektromechanika, naprawy blacharskie i lakiernicze kujawsko-pomorskie Toruń 781-803-432