[6N] 1.0ALL, 1999r. obroty silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
morfus
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 02 sty 2009, 10:33

[6N] 1.0ALL, 1999r. obroty silnika

Post autor: morfus »

Witam

Jestem po czyszczeniu i poprawnej adaptacji przepustnicy. Jedyne co mnie niepokoi to wzrost obrotów do około 850-900 po włączeniu ogrzewania tylnej szyby jak i również po skręceniu kierownicy. To że obroty wzrastają jest ok, ale po wyłączeniu ogrzewania tylnej szyby ja i po puszczeniu kierownicy (powrót -koła na wprost) obory dalej się utrzymują na poziomie 850-90. Po włączeniu pozostałych odbiorów (wentylator chłodnicy, światła, wentylator x4) jest ok, tzn. obroty na chwilę wzrastają a potem stabilizują się na odpowiednim poziomie. Podpięcie do kompa pokazało że wszystko jest ok, ładowanie w granicach 13,76V. Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem. Dzięki i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Sugeruję olać kompletnie ten problem. Wszystko działa jak powinno :)
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”