Nadmuch "świerszczy"

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Nadmuch "świerszczy"

Post autor: MORO »

Tak jak w temacie tyle, że ten dźwiek jest przy niskich temperaturach.
Jeśli ktoś miał ten problem i go rozwiązał prosiłbym o pomoc.
Z góry dzięki
Awatar użytkownika
w8aMinuteMan
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 04 lip 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: w8aMinuteMan »

ja mam co prawda 6Nke, ale nadmuch to nadmuch :D U mnie przy wysokich obrotach (na 4) świerszczał i okazało się, że filtr kabinowy jest kompletnie rozwalony i liści mi się napchało do dmuchawy :D Po oczyszczeniu nawiew jak nówka :) sprawdź czy nie ma tam czegoś w środku...
Obrazek
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

w 2f nie ma takego bajeru jak filtr kabinowy, te silniczki tak mają że świerczą se, rosparować łożysko w nim, trochę to go ściszy...
http://www.vwpolo-squad.pl/silniczek_dmuchawy_86c.html
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

to nie łożyska tak świerszczą tylko szczotki na komutatorze.
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Zawsze psikam wd40, pomaga na jakis czas :)
Obrazek
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

Jestem w trakcie regeneracji silniczka ktory swierczal i warczal narazie rozkrecilem wszystko zobaczymy czy pomoze jak wszystko zloze ;)
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Witam walczyłem też z tym świerszczem i nie potrzeba nic rozbierać na czynniki pierwsze wystarczy zdjąć plastikową osłonę i olejkiem posmarować od strony szczotek a następnie przez otworek w turbince posmarować od drugiej strony sądzę że olej jest lepszy niż WD 40 bo olej na dłużej starcza :good:
Obrazek
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

no ja rozebralem sobie wszystko przesmarowalem wyczyscilem a jak juz mialem wszystko rozebrane to zrobilem akcje z nawiewem bocznym po modyfikacji leci ciepelko ktore przyda sie zima narazie widze ze jak dam na max na zimne to leci ciut cieplejsze powietrze niz wczesniej no i power nadmuchu jest troszke mniejszy no ale cos za cos :)
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

tu jest lepsze jak usprawnic ta niedogodnosc na zime http://www.vwpolo-squad.pl/nawiew_86c.html
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
M
Masterton
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 06 lip 2009, 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Masterton »

U mnie z kolei gwizdy i piszczenie słychać na 1 i 2 stopniu a na 3 cicho chodzi. Myślę że to właśnie szczotki sa tego przyczyna ale nie jestem pewny.
JEŚLI NIE WIESZ O CO CHODZI TO CHODZI O TO CZEGO NIE WIESZ...
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Masterton
raczej nie szczotki...
najpierw wyczyść ośkę silnika (WD) od strony szczotek, a później weź strzykawkę i olejem tam potraktuj.
Ja osobiście mając pod ręką środek do czyszczenia styków elektrycznych (czyści i tworzy powłokę ochronną prze wilgocią) potraktowałem jakiś czas temu (ok 2 tygodni) jak na razie idealnie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”