Witam mam problem z silnikiem a mianowicie pracuje dość niestabilnie 840-880obr na min.
nie wchodzi na obroty tylko do 2000 i jest słabiutki nie da się jechać na VAG-u błąd 561 dopasowanie składu mieszanki
cewka podmieniana bez efektu sonda odłączona nic się nie zmienia adaptacja przepustnicy bez zmian
może jakieś sugestie bo już wymiękam.
a dodam jeszcze że filtr powietrza i paliwa wymieniony
Ostatnio zmieniony 19 lis 2011, 20:23 przez wojtasek, łącznie zmieniany 1 raz.
wiesz kiedyś sprawdzałem i było OK a teraz nie mam dostępu do lampy zastanawiałem się w jakich okolicznościach
mógłby się sam przestawić nie był ani ciągany ani odpalany z popychu więc raczej wątpię ale wezmę to pod uwagę
i spróbuję to ogarnąć chodzi mi cały czas po głowie pompa paliwa czy mogły by być to objawy zbyt małej wydajności
za małego ciśnienia i jak to sprawdzić jakieś sugestie
Mam pytanie. Ponieważ ostatnio mam z autem bardzo dziwną przypadłość i za cholerę nie wiem o co chodzi. Po odpaleniu zimnego silnika, obroty są w porządku. Jednakże po nagrzaniu się motoru obroty zaczynają wzrastać. Często bez naciskania gazu obroty potrafią być bardzo wysokie. W czym może tkwić problem? Silnik? Linka od gazu? Proszę o pomoc.
Ja na poczatek sprawdziłbym linke gazu bo auto widze masz juz wiekowe i przez tyle lat moglo tam sie napchac roznego rodzaju syfu, jesli to nie pomoze pisz bedziemy dalej myslec
Ale co mam linka do samoistnego podnoszenia się obrotów... Najprawdopodobniej w poli chyba masz monowtrysk wiec nastawnik przepustnicy do wymiany a jezeli masz wielopunkt to przepustnica. W mojej polo 1.0 mono miałem podobną przypadłość wymieniłem nastawnik i bez problemu.