
Próbowałem kilku sposobów ale najlepszy to nałożenie na oba przewody (od strony silnika w tym czarnym korytku) otuliny - izolacji ICOFLEX takiej jak do rur kanalizacyjnych w mieszkaniu. Jest ona koloru szarego i dodatkowo taka otulina izolacyjna wykonana jest z wysokiej jakości polietylenu o zamkniętej strukturze komórkowej, dzięki czemu nie chłonie wody.
Jak już wspomniałem ja u siebie założyłem taką otulinę po ok. 25 cm na przewód, który musisz wcześniej wypiąć ze ścianki korytka oraz odłączyć na górze aby wsunąć wspomnianą izolację. Następnie otulinę wsuwasz na każdy z przewodów do dołu korytka tak z 15 cm (korytko na dole się jakby zwęża). Dodatkowo pomiędzy przewody aby nie było za sztywno i amortyzowało, wsadziłem kawałek pianki poliuretanowej (taka jak na wyciszenia samochodowe, ale może być inna w miarę elastyczna np. kawałek gumy).
Otulinę można kupić w sklepie z hydrauliką czy marketach typu OBI, Castorama itp. Kosztuje to grosze ok. 2-3 zł za kawałek a zwykle są to odcinki 1,5 - 2m. Tylko najpierw musisz zmierzyć średnicę przewodów(ja teraz nie pamiętam a nie mam samochodu pod ręką

Jak pisałem mam to od chyba sierpnia i sporo już przejechałem i już zapomniałem co to terkoczące przewody :good:
Jakbyś miał jeszcze pytania to pisz.