[6n] Chip do 1.0 45KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

[quote=""Przano""]czego nie warto ?? jakbym mial kase to wiadomo ze bym kupil od razu gti a jak napisalem co mozna zrobic zeby 1.0 bylo zwawsze to liczylem na rady co zrobic w silniku a wszyscy pisza swap... no faktycznie nie wpadl bym na to ze wiekszy silnik bedzie szybszy ... mozecie mowic o spalaniu co chcecie moje nigdy nie wzielo wiecej niz 7 a 1.4 potrafi wziac 11 jak i 1.6 jak ktos twierdzi ze pala tyle samo co i moj to szkoda gadac , po wyrzuceniu kata przelotowym tlumiku i wypolerowanych kanalach dolotowych moge sie scigac z 1.4 60 i jestem z tego efektu zadowolony jesli ktos nie wierzy to wiecej nie bede sie wypowiadal w tym temacie wydalem 100 zł sam wszystko zrobiłem i tyle chcialem osiagnac przy spalaniu na tym samym poziomie nie twierdze ze jest szatan ale dynamika odczuwalnie lepsza , za 50 zl robie 130 km kumpel 1.4 zrobil 100 i musial tankowac ale oczywiscie spalanie to samo tylko jemu pewnie szybciej paruje z baku :) moze kiedys uda mi sie kupic 1.6 ktore pali 7 narazie sie z takim nie spotkalem a duzo znajomych ma takie silniki na gazie czy bez pala w miescie okolo 10 , pewnie wszyscy maja cos zepsute ... :)[/quote]
No i sam widzisz ze nie warto sie z Tobą sprzeczac jesli chodzi o silnik ;)
Pozdrawiam i skonczmy te bezcelowa dyskusje :P
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

Przano
dla mnie gadasz głupoty :) porównujesz auta ale nie w tej samej budzie- mówisz o seatach i innych większych :) mam 6N'ke z 1.4 spalanie 7 w mieście, na samej trasie nie testowałem spalania, ale od kolegi wiem że jego 6nka z takim samym silnikiem przy spokojnej jeździe w trasie coś poniżej 6 pali :) Poza tym nie trzeba być fizykiem jądrowym żebym wiedzieć że - większa moc - porównywalna masa - mniejsze zużycie energii....
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
P
Przano
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 28 lip 2010, 14:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Przano »

co ma fizyka do spalania skoro jezdze razem z kumplem identycznym polo tylko jego 1.4 i jego pali 2 litry wiecej ?? mowie jak jest nie patrze na dane fabryczne itp i tego mi nie przegadacie po prostu codziennie to widze ze za te same pieniadze on robi mniej km ode mnie zawsze , czy trasa czy miasto.
P
Przano
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 28 lip 2010, 14:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Przano »

i Rumcajs mam prosbe napisz co wg Ciebie niema sensu w mojej wypowiedzi i wytlumacz mi to .
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

Przano
a swoje wywody opierasz na jednej 6Nce.... nie chce mi się już tego OT ciągnąć :)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

ale nie porównuj kolegi do siebie. Każdy jeździ innym stylem jazdy .
P
Przano
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 28 lip 2010, 14:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Przano »

3 kumpli ma 1.4 i kazdemu wychodzi ponad 8 w miescie i na tym sie opieram po prostu . ale moze oni sa inni przepraszam wiec i koncze temat spalania :)
g
gondzik1075
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 24 kwie 2012, 22:21

Post autor: gondzik1075 »

Co dało wyrzucenie katalizatora? Już wcześniej o tym słyszałem, ale nie mam pojęcia co to da. ( zielony jestem :D ) i jaką w aucie pełni funkcję?
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

[quote=""gondzik1075""]Co dało wyrzucenie katalizatora? Już wcześniej o tym słyszałem, ale nie mam pojęcia co to da. ( zielony jestem :D ) i jaką w aucie pełni funkcję?[/quote]

najprościej mówiąc oczyszcza spaliny (tak w dużym skrócie), jest to 'puszka' w układzie wydechowym, która wraz z wiekiem i kilometrami wytlucze się bo ma ceramiczny wkład i potrafi się przypchać, a więc zaburza sprawny przepływ spalin, jego wyrzucenie 'odkorkowuje' układ wydechowy, jest bardziej przelotowy i szybciej spaliny mają uchodzić na zewnątrz :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Co ty chcesz z tego 1.0 AEV wyciągnąć mam go i porażka.Chcesz wiecej to wałek z 3F-a wsadź , wymień głowice na głowice z ABD większe wloty powietrza= lepsze napełnienie komory, utnij jeża i rozwierć kolektor dolotowy tam gdzie sie wtrysk wkręca na 1.6 + komp z 1.6 albo 1.8Pasata RP. Prawda jest taka że wyrzuciłeś pieniądze w błoto i ty dobrze o tym wiesz. Stożki, i inne gówna sa właśnie dla takich jak ty. Wsadź 4-2-1 tak jak jak bynajmniej moment obrotowy z 3000tys. spadł na 2700. A do tego mam gas 7l na trasie 9 na mieście. Pozdro.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
g
gondzik1075
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 24 kwie 2012, 22:21

Post autor: gondzik1075 »

czyli najlepiej katalizator out? :grin: mógłby ktoś podrzucić jakąś fotke jak on wygląda, i czy dużo roboty z tym :)
Awatar użytkownika
matdaw
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:39

Post autor: matdaw »

[quote=""Czołg GT""]jeśli luz to na lewar go daj i rękoma zobacz, obstawiam na słabe łożysko, ewentualnie troszeczkę dokręcić :!: :!: :!: (UWAGA Z WYCZUCIEM) bo potrafi łożysko wyparować i koło ci poleci :crazy: ale to i tak nie będzie przyczyna opony do wymiany obstawiam.[/quote]
Miałem ten sam problem tzn luzy przy dużych prędkościach. Tak już mam, że ź niczym nie czekam na ostatnią chwilę ( oczywiście jeśli kieszeń pełna w danym momencie :rotfl: ) podjechałem więc do znajomego, który od razy po wymacaniu stwierdził łożyska szybka wymiana i problem zniknął .
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Panowie bo trochę się ta dyskusja rozjeżdża i robi offtop - w tytule wątku był temat chipa - teraz zaczynają się dyskusje o spalaniu, stożkach i innych cudach, albo wracamy do tematu chipa albo kończymy temat!
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

chipowac nie ma co bo to wolnossak. To kazdy wie. Chipowanie polaga na podaniu wiekszej ilosci powietrza, wiekszej ilosci paliwa i zmianie nieco parametrów pracy silnika takich jak wyprzedzenie zaplonu. Nie ma spelnionego warunki powietrza wiec nie mozna podlac wiecej paliwa.
Cisnienei atmosferyczne ma niejwiecej 1024 mBarów tak srednio w normalny dzień. W kolektorze dolotowym masz cisnienie neico mniejsze bo tloki zaciagaja sobie powietrze ale mimo to wynosi okolo 990 mBarów. Puki tam nie bedzie na poczatek choc 1200-1400mBar to nie ma oczym rozmawiac. Wiaze sie to z dolozeniem jakiegos doladowania powietrza.

Regulator spalania masz pod prawa noga i od ciebie to zalezy. Jesli bedziesz smigac agresywnie i tym silnikiem 1.0 to spali nawet i 10 litrów na 100km. Kolegi ojciec kupil nowego citroena saxo 1.0 chyba 45 koni. W miescie jak smiga zrywnie to mowił ze spala 11 litrów. Jesli jedzie spokojnie na autosce to ponizej 4 litrow jest w stanie zejsc.
Awatar użytkownika
_MATI_
Początkujący
Początkujący
Posty: 198
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:35

Post autor: _MATI_ »

...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”