[6n] Chip do 1.0 45KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""mistrzsieci""]choć nie wiem jak byście się starali to nie zrobicie z Tico Ferrari ". [/quote]

ferrari nie, ale po włożeniu w niego kuuuupy kasy coś co objedzie ferrari już tak :jester:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Czyli podsumowujac do tak małego silniczka nie oplaca sie ładowac tyle kasy bo i tak wiele nie przybedzie mocy a duzo ubedzie z portfela. A co do ekonomicznosci 1.0 to bym sie sprzeczał jak juz ktos powiedzial taki mały silnik musi uciagnac bude taka sama jak w 1.4 i 1.6 czyli musi spalic wiecej. Moje 1.4 APQ w cyklu mieszanym wychodzi ok. 6.5l w trasie przy spokojnej jezdzie udało mi sie zejsc do 5.5l ale to max. I ja zdecydowanie bym wolał jeszcze raz kupic polo z 1.4 niz 1.0 bo prosta przyczyna lepiej sie jezdzi bo jest juz bardziej czym przycisnac w 1.4 np. przy wyprzedzaniu etc. Powiem ci kolego tak od siebie, zamiast ładowac kase w poprawe mocy tego silnika odpusc sobie, a zrob swapa na 1.4 napewno nie bedziesz tego załowac. Tylko sie nie bulwesuj z powodu tej rady ;)
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
g
gondzik1075
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 24 kwie 2012, 22:21

Post autor: gondzik1075 »

rumcajs25 ma racje, w trasie ten silniczek ewidentnie się męczy. Przy 80km/h mam na 3000 obrotów na 5, więcej niż 120 nim nie jechałem, bo po co? To już starsze autko (1995r) i mały silnik, poza tym przy prędkości ~100km/h trzęsie się kierownica, co może być przyczyną? zbieżność ustawiona jest dobrze.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""gondzik1075""]poza tym przy prędkości ~100km/h trzęsie się kierownica, co może być przyczyną? zbieżność ustawiona jest dobrze.[/quote]

koła wyważone? z któregoś nie odpadł ciężarek?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Tak jak Skfarek pisze, może też być opona trafnięta i do wymiany.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
g
gondzik1075
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 24 kwie 2012, 22:21

Post autor: gondzik1075 »

tydzień temu zmieniałem z 13 na 14 i były wyważane, poza tym jak "kopie" w tylne koło to czuć takie spore luzy, w 6n to normalne?
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

[quote=""gondzik1075""]tydzień temu zmieniałem z 13 na 14 i były wyważane, poza tym jak "kopie" w tylne koło to czuć takie spore luzy, w 6n to normalne?[/quote]

oczywiście, że nie... albo słabo dokręcone, albo łożysko padnięte
Obrazek
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

jeśli luz to na lewar go daj i rękoma zobacz, obstawiam na słabe łożysko, ewentualnie troszeczkę dokręcić :!: :!: :!: (UWAGA Z WYCZUCIEM) bo potrafi łozysko wyparować i koło ci poleci :crazy: ale to i tak nie bedzie przyczyna opony do wymiany obstawiam.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Powiem ci tak ja założyłem do mojego groszka tez mam 1.0 aev tyle ze 3D kolektor wydechowy z 3F jest taki sam jak w 1.4ABD, 1.6 ABU do tego 2 rurka.Koszt to 30zł za samą 2 rurkę i powiem ci że nic nie poczułem poza tym że auto zamiast zbierac się przy 3000tyś obrotów zbiera się przy 2750 . Ja kolektor dostałem za free , 2 rurka 30zl ale z abd więc musialem spawać na garażu. Ciebie na pewno wyjdzie więcej. Jak będzie chcial i kupował to kupuj z starszego polo 2rurkę mniej przerabiania.A i uszczelka 3zł.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
P
Przano
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 28 lip 2010, 14:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Przano »

niewiem jak wy jezdzicie , ze 1.6 pala wam 7 bo ja nie znam nikogo komu by taki silnik w polo/ibiza/cordoba tyle palil . To samo z 1.4 po prostu kazde wezmie litr wiecej od 1.0 i niema na to rady i nie jet to moja opinia bo duzo znajomych ma te silniki. zalozylem stozek i wyprowadzilem dolot i jest odczuwalna roznica w dynamice i dzwieku tanim kosztem wiec mysle warto bylo probowac niedlugo znajomy kupi ten slawny czip i zobaczymy co to warte .
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

[quote=""Przano""] zalozylem stozek i wyprowadzilem dolot i jest odczuwalna roznica w dynamice i dzwieku tanim kosztem[/quote]

jakaś firma tego stożka? coś więcej opiszesz?
Obrazek
g
gondzik1075
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 24 kwie 2012, 22:21

Post autor: gondzik1075 »

Przano, jak Twój znajomy założy ten chip to zdaj prosze relacje w tym temacie z wyników :) chętnie się dowiem czy to kolejny bubel
P
Przano
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 28 lip 2010, 14:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Przano »

Bielo , stozek jeden z tanszych firmy jacky sport zalozylem go przy obudowie starego filtra ( filter oczywiscie usunalem ) i zrobilem do niego dolot z rury z okolic nadkoli i roznica naprawde odczuwalna auto lepiej sie zbiera z dolu i chetniej wchodzi na wysokie obroty . troche glosniej chodzi ale dla mnie to akurat plus , jestem zadowolony .
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Przano mow sobie co chcesz ale ja zostane przy swoim i nie bede sie z Toba sprzeczac bo nie warto ;)
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
P
Przano
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 28 lip 2010, 14:34
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Przano »

czego nie warto ?? jakbym mial kase to wiadomo ze bym kupil od razu gti a jak napisalem co mozna zrobic zeby 1.0 bylo zwawsze to liczylem na rady co zrobic w silniku a wszyscy pisza swap... no faktycznie nie wpadl bym na to ze wiekszy silnik bedzie szybszy ... mozecie mowic o spalaniu co chcecie moje nigdy nie wzielo wiecej niz 7 a 1.4 potrafi wziac 11 jak i 1.6 jak ktos twierdzi ze pala tyle samo co i moj to szkoda gadac , po wyrzuceniu kata przelotowym tlumiku i wypolerowanych kanalach dolotowych moge sie scigac z 1.4 60 i jestem z tego efektu zadowolony jesli ktos nie wierzy to wiecej nie bede sie wypowiadal w tym temacie wydalem 100 zł sam wszystko zrobiłem i tyle chcialem osiagnac przy spalaniu na tym samym poziomie nie twierdze ze jest szatan ale dynamika odczuwalnie lepsza , za 50 zl robie 130 km kumpel 1.4 zrobil 100 i musial tankowac ale oczywiscie spalanie to samo tylko jemu pewnie szybciej paruje z baku :) moze kiedys uda mi sie kupic 1.6 ktore pali 7 narazie sie z takim nie spotkalem a duzo znajomych ma takie silniki na gazie czy bez pala w miescie okolo 10 , pewnie wszyscy maja cos zepsute ... :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”