incognito89
Kurcze nie wpadłem na forum ale wczoraj byłem koło 17. Niestety wizyta z miłej szybko przeszła do dość niefajnej. Jak łatwo się domyśleć przyszły sprawy finansowe :banghead: . Ale przy tak zaawansowanych pracach - już chyba się nie wycofam bo się nie opłaca :glare:
Jak będę następnym razem to na pewno dam Ci znać.
Żeby nie było, koło już leży od pół roku i chyba jeszcze z rok poleży wiec czasu na ich zrobienie jest aż nadto. Więc nie będę się z nimi czaił.
Miała być polerka ale felgi były kiedyś piaskowane, udało mi się wyprowadzić jedną felgę i wypolerować. Niestety efekt mnie nie zadowolił (brak fajnego lustra i widoczne zniekształcenia w odbiciu). Więc na 90% pójdą w kolor samochodu, lub miętowy kolor.
Nothelle Classic N
rozstaw: 5x112
centrujący: 57.1
średnica: 16"
szerokość 7"
et : 40
Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 9:17 przez Primo, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote="Primo"]Więc na 90% pójdą w kolor samochodu, lub miętowy kolor.[/quote]
a buda w końcu dobrze zrozumiałem że będzie biała (lakier z audi)? Fajnie będzie wyglądać, miętowy zdecydowanie skontrastuje, białe to prawie jak w treningówce. Ta polerka jakoś mi do tego wzoru nie pasowała :blush2:
Skfarek
Tak będzie Ibis White z palety Audi.
Co do felg to nie wiem dziewczyna mnie podkusiła kolorem. Koncepcja była, biały z białym na białym.
A teraz pytanie kto zna osobę lub firmę która robi dystanse z 5x112 na 4x100 (stal) cieńsze niż 20mm. Bo felgi z dystansami 20mm będą mieli et20, a po wizycie w lakierni już raczej nie chce zaklepywać nadkoli.
krzyDOLAR
Ale jedni je uwielbiają a drudzy nie znoszą. Ale przyznam się że na te twoje też miałem chrapkę, ale jakoś ich nie znalazłem. Jedyne które mi się bardziej podobają to chyba BBS E50
Primo kontakt od Larsona do gościa co robi - tu masz numer 516-050-534, z tego co pamiętam to wołał 400 za stal i 500 albo 450 za alu. Minimum co się ponoć da zrobić przy zmieniających rozstaw to 18 mm.
Skfarek
Dzięki za kontakt. Rozumiem że źródło sprawdzone? Bo wiadomo chodzi o bezpieczeństwo. Hmmm 18 mm zawsze to 2 mm bardziej schowane może to jakoś upcham żeby nie zaginając rantów.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2012, 14:18 przez Primo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolejne fanty, czyli zestaw naprawczy anteny dachowej, okazało się że nie miałem w ogóle tej podkładki plastikowej :glare:
No i wycieraczki aero na przód, bo i tak te co miałem to więcej mazały niż wycierały. Jak się trafi okazje to jeszcze przyjdzie tylne ramię od 9n prawdopodobnie też z płaską wycieraczką.
W piątek mała wizyta u lakiernika, ze względu na tragicznie zrobiony zderzak który poszedł do reklamacji. Po zdjęciu lewego tylnego błotnika ukazała się fuszerką którą odstawili na warsztacie, gdzie był robiony po wypadku. Zgarnięte za robotę zostało ponad 7 tyś a efekt taki że nawet poskąpili konserwacji. W środku sucho jak pieprz (oczywiście teraz) co skutkowało zaawansowaną rdzą i dziurą w progu po 2 latach od naprawy. Spawanie i spasowanie zrobione na odwal itd. Nie będę się nad rozwodził nad tą robotą. NIE polecam warsztatu: Stan-S Auto Serwis Skrobol
KOMPLEKSOWE NAPRAWY POWYPADKOWE
Adres: Upadowa 12A, 40-803 Katowice
Oto i same zderzaki, przedni po poprawkach ale i tak dość średnio zrobiony. Z tego powodu nie polecam firmy Kralex z Katowic, przynajmniej robienia u nich takich modów :glare:
Stary silnik oparty na ciupasce Jak ktoś chętny to do sprzedania jego elementy 1.0 AER 220kkm (blok silnika+skrzynia biegów).
No i na koniec kolejny dawka części do ogarnięcia. Tym razem osprzęt ze starej jednostki.