[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
cobra63
Początkujący
Początkujący
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2008, 13:30
Lokalizacja: Radlin

Post autor: cobra63 »

kurcze teraz mam dylemat znalazle cos takiedo szukalem juz od dawna http://moto.allegro.pl/item656115047_vw ... _dohc.html i nie wiem na ktory sie zdecydowac czy ten czy 1.4 16V
Niech moc będzie z wami :)
viewtopic.php?f=28&t=3438&start=0
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

1.4 łatwiej zamontujesz ale ja bym wybierał mocniejszy motor :)

osobiście wolałbym 1.4 16V 101km niż g40 113 km ze względu na awaryjność kompresora.
Awatar użytkownika
cobra63
Początkujący
Początkujący
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2008, 13:30
Lokalizacja: Radlin

Post autor: cobra63 »

no slyszalem ze te kompresory sa awaryjne a nie mozna go zastapic innym :)
Niech moc będzie z wami :)
viewtopic.php?f=28&t=3438&start=0
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

[quote=""6N-Lukasz""]postaw mi obok siebie 3fa vs abu w tej samej budzie...zobaczysz kto wygra choc to dziwne bo abu ma wiecej momentu ale przegra[/quote]

jako posiadacz ABU w polo, na dodatek w pierszej polówce z tym silnikiem w PL, tu sie nie zgodze !
te silniki nie lubia wysokich obrotów, tak jak inne silniki AAV 3f itd. tutaj biegi trzeba zmieniac max przy 4 - 4,5 tyś obrotów wiec jak ktos proboje ciągnąć do odcinki to przegra nawet z AAU......
Obrazek
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

marian a nie myślałeś, nad wsadzeniem ostrego wałka + zaadaptować wtrysk od czegoś innego ? Nie da się jakoś poprawić 'góry' ?

PS: Czemu w tym roku Cię nie było w PPL ? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Davidow
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 10 lip 2009, 20:25
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Davidow »

Witam. chciałbym sie zapytac co jest wymagane przy przekładce z 1.1 na 1.3 GT bo planuje i chciałbym wiedziec co musze mieć :D z góry dziekuję.
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

może napisz jaki masz silnik- gaznik czy wtrysk, bo jak wtrysk to pompy paliwa nie musisz (teoretycznie) wymieniać, chociaż spotkałem się z opiniami, że silnik 3f potrzebuje mocniejsze pompy, aczkolwiek były takie swapy aau na 3f, w których użytkownicy nie zmieniali pomp i silnik normalnie pracuje. Do spawa na pewno będziesz potrzebował całą wiązkę z kompem (3f) ,gdyż ten silnik jest na pełnym wtrysku (mpi).
Awatar użytkownika
Davidow
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 10 lip 2009, 20:25
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Davidow »

ja mam 1.1 monowtrysk i własnie słyszałem o tej wymianie pompy i o wiązce co jest wiadome ale o ile dobrze pokojarzyłem to wiazke tylko przepinam pod maska bo reszta okablowania w aucie zostaje
Awatar użytkownika
ore83
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1044
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:26
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ore83 »

pompę paliwa powinieneś wymienić bo z tego co wiem wielopunktowy wtrysk pracuje na ciśnieniu około 3-3.5 bar
a mono wtrysk 1-1.5 więc wydajność starej pompy będzie za mała
wiąskę musisz wymienić tylko pod maską bo sterownik też się tam znajduje dlatego nie ma ingerencji w instalację wewnątrz auta
Grupa ZachodniopomorskaVWielkopolska
mein polo 86c2f

kozienice 2010
wilcze laski 2010 1 zlot cultstyle.pl

2 miejsce 1/4 mili k
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""ore83""]wielopunktowy wtrysk pracuje na ciśnieniu około 3-3.5 bara mono wtrysk 1-1.5 więc wydajność starej pompy będzie za mała[/quote]
ja też słyszałem że wystarczy jedna pompa ;)
ciśnienie paliwa nie reguluje pompa :acute: tylko regulator ciśnienia przy wtrysku :grin:

a reszta tak jak koledzy piszą
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
s
smok86cf2
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 20 sie 2009, 14:25

Post autor: smok86cf2 »

Witam.mam polo 86cf2 1043 AAU i chciałbym sie dowiedziecz czy spasuje mi silnik z golfa3 1.4 do osprzętu ktury znajduje sie u mnie w samochodzie czy bedą jakies problemy z zmiana. golf jest z 94 roku i na pierwszy żut oka to te silniki wyglądają tak samo z góry dziekuje za pomoc prosił bym o pisanie równiez na gg 12629665
b
b11madman
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 20 sie 2009, 17:31

Post autor: b11madman »

Mam Polo `92 rok z silnikiem 1,05
Chciałbym zrobić swap na troszkę mocniejszy silnik 1,4 z Polo 6N `96 rok
Może ktoś orientuje się w temacie czy mocowania i skrzynia będą pasowały czy będzie problem z przekładką
Z góry dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

silnik o oznaczeniu ABD wchodzi bez najmniejszego problemu... mozesz nawet zalozyc oryginalny wtrysk od niego ale komputer od polo jak Twoje ale 1.3 :)
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

temat wlakowany juz pare razy kazdy ma swoja opinie na ten temat. ogolem najwiekszy chodz nie najmocniejszy silnik jaki wchodzi bez przerobek to 1.6 ABU
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

poprawka.. jestem na etapie wkladania ABU.. wchodzi.. ale przerobki sa nie uniknione... i nikt mi teraz nie wmowi np ze nie trzeba zmienbiac smoka, miski, łapy silnika, koła zamachowego itd... mam wszystko sprawdzone i mam swoje zdanie co pasuje a co nie...
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”