Zmiana licznika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

[quote=""Sancez""]Panowie, szybkie pytanie - czy od Ibizy II będą pasowały liczniki na zasadzie "plug & play" ? np takie: http://allegro.pl/licznik-zegar-ibiza-i ... 77026.html

Niestety przy wymianie podświetlenia od A.Chamerskiego i zdejmowaniu wskazówki od prędkościomierza coś musiałem spartolić, przez 2 dni wskazówka ładnie trzymała się zera, teraz jej stan zerowy to jakieś 38 km/h :/[/quote]


Przestaw wskazówkę na 0 i będzie git. Ja ostatnio wyciągałem pryzmaty i też ręcznie ją przesuwałem. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz ,czytałem na forum że po zmianie licznika z wersji FL do 6n przed Fl trza przelutować rezystor , ostatnio jak wykręcałem pompe paliwa i wskaznik żadnego rezystora nie znalazłe ,chyba że chodzi o tą przedziałkę na pływaku?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/586 ... be4c0.html

grisza69 a czy przy skrzyni posiadasz czujnik prędkości? Bo jeżeli nie to ci nic nie da że wstawisz obrotomierz. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie ale zdaje mi się że jest w skrzyni.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
S
Sancez
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 08 mar 2011, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Sancez »

No właśnie w tym jest problem, że już kilka razy ustawiałem wskazówkę na 0 i dwa dni było normalnie, dzisiaj coś się odwidziało nagle. Nie wiem do końca o ile obrotów może być wskazówka przekręcona w lewo czy w prawo :/ Problem też był tego typu, że np wskazówka jechała do 40/60 max i koniec.
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Masz zepsuty obrotomierz a dokładnie silniczek, odkręć licznik rozbierz dodatkowo jest o przykręcony na 4 śrubkach (torX) sprawdz masowanie licznika , były już wątki na forum że licznik wariował bo było złe masowanie. Ale obstawiam silniczek .
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
S
Sancez
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 08 mar 2011, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Sancez »

Musiało to pewnie nastąpić w momencie gdy wskazówka b. cieżko schodziła i musiałem ją od dołu podważyć mocniej przy wymianie podświetlenia. Nie obejdzie się najwyraźniej bez ponownego rozebrania licznika i dorwania innego na szrocie dla części :/ Dzięki za podpowiedź!
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Naprawa nie jest skomplikowana , ale raczej samego prędkościomierza nikt nie będzie chciał sprzedać.Jeżeli masz takie http://allegro.pl/vw-polo-6n2-2000r-lif ... 32191.html to zawsze możesz sobie na zapas części zostawić

Pozdrawiam
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
S
Sancez
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 08 mar 2011, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Sancez »

http://allegro.pl/licznik-vw-polo-2-kos ... 47146.html osobiście mam dokładnie taki - no nic, postaram się jeszcze z tym powalczyć, a jak po długim weekendzie nadal będzie lipa, to wybiorę się na szrot jakiś.

Czy silniczki będą musiały podchodzić konkretnie pod ten typ licznika co mam obecnie, czy mogą być np z benzyny gdzie Vmax to 220 km/h ?
p
pawelo88

Post autor: pawelo88 »

Wskazówki nie wyciągasz na siłę ku górze lecz kręcąc do zera i dalej czujesz opór, trzeba mocniej. Przeciwnie do wskazówek zegara kręcić i wyciągać. Dzisiaj tak właśnie robiłem w budzikach od Audi, złożone i gitara :oki:
Silniczki prawdopodobnie powinny pasować ponieważ kąt obrotu jest ten sam a skala inna. Ale ręki nie dam sobie uciąć.
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Jak nie wyciagniesz? Normalnie podwazasz widelcem i wychodzi.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
p
pawelo88

Post autor: pawelo88 »

Tak ale czasami wychodzi razem z ośką. Bardzo delikatny mechanizm. Poczytaj po forach a będziesz wiedział o co kaman.
S
Sancez
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 08 mar 2011, 23:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Sancez »

[quote=""marcin86""]Jak nie wyciagniesz? Normalnie podwazasz widelcem i wychodzi.[/quote]

Tego sposobu nie polecam, bo 3 wskazówki wyjąłem normalnie, tą od prędkościomierza musiałem podważyć i jest jak jest teraz ..
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

Witam.Panowie zmienilem licznik w polo 6n sdi po malym lifcie na licznik z ibizy/cordoby FL TDI.Wszystko dziala bez zadnych przerobek tylko miga kontrolka zolta (auto z kluczykiem) to chyba imo tak?W ibi jest w liczniku?Jak to wylaczyc.
Druga kontrolka zolta swieci (wykrzyknik z strzalka dookola) to chyba kontrola trakcji.
Czy da sie obie funkcje wylaczyc?
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

Czy nikt niewie czym to mozna wylaczyc?
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

budzik ma podłączenie na dwie kostki czyli zapewne wyprowadzenia jak w golf mk4 itp, czyli nie są p&p, trzeba skołować opis z pinout'ami w ibi i polo, zrobić przejściówkę bądź poprzekładać kable,
tutaj Paffcio opisał pokrótce problem, trzeba pokombinować ;)
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

[quote=""Jabolek""]Wszystko dziala bez zadnych przerobek tylko miga kontrolka zolta (auto z kluczykiem) to chyba imo tak?W ibi jest w liczniku?Jak to wylaczyc.
Druga kontrolka zolta swieci (wykrzyknik z strzalka dookola) to chyba kontrola trakcji.[/quote]

Tak sa dwie wtyczki,ja mam podpiete na jedna ta z polo i wszystki dziala,paliwo pokazuje normalnie tylko te dwie kontrolki pomaranczowe.Chodzi mi jakim programem mozna je wylaczyc i ustawic licznik km.
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

Vag-Com lub Vag Commander, jeśli nie da się wyłączyć trzeba będzie ingerować w budzik, moim zdaniem lepsze bo już nigdy się nie zaświeci kontrolka jeśli wylutujemy diody :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”