[Classic] - Notoryczne dławienie silnika [6n2]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dobry_K
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2012, 13:30

[Classic] - Notoryczne dławienie silnika [6n2]

Post autor: Dobry_K »

Witam wszystkich
Tak jak w temacie chcialem zapytac o to co może być powodem notorycznego - dławienia, targania obrótow na biegu jałowym.
Pamietam to jak auto bylo nowe to jadac na biegu jałowym np. bez gazu moglem spokojnie ruszyc, wycofac (oczywiscie na półsprzęgle) teraz bez dodania gazu nie ma o tym mowy, auto zachowuje sie tak jak by tracilo moc, nawet właczenie świateł i jednoczesnie szybkie właczenie dmuchawy na 4 bieg powoduje przydławienie się silnika i taką czkawkę.
Podczas normalnej jazdy auto dobrze ciągnie i wkreca sie na obroty ładnie.
Ostatnio sprawdziłem błędy jakie się pojawiają i otrzymałem coś takiego:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6K0 906 032 G
Component and/or Version: ME7.5.10 S079
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00001
4 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6K9 920 806 E
Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT TRW V12
Software Coding: 00141
Work Shop Code: WSC 54321
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+

Co mam dalej działać ?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”