[6n] wyciek oleju od strony paska rozrzadu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
tomkil78
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:33

Post autor: tomkil78 »

pierwsza polowa 1996 a kod silnika to AEV
Awatar użytkownika
wojtasllb
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1130
Rejestracja: 25 mar 2010, 0:52
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: wojtasllb »

nie mogę tego uszczelniacza znaleźć w etce, nie jest wyszczególniony przy wale, sa jakieś zestawy uszczelek do bloku ale nie ma obrazka do tego i numerów poszczególnych :|
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

wymiary uszczelniacza silnik 1.0 45KM AEV 47- 32 -10 mm z przodu nie od skrzyni
edit nr OE VW 068 103 085E według intre carsu
t
tomkil78
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:33

Post autor: tomkil78 »

dzieki, bede szukal dalej. jak byscie sie na cos ciekawego natkneli to piszcie. pozdrawiam
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

ajusa: 15010800 (32x47x10) - odrzutnik obustronny
t
tomkil78
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:33

Post autor: tomkil78 »

jeszcze mam pytanie:jak wczesniej kolega bialy0666 wspomnial sruba dokrecona jest momentem 90Nm, jak mam zablokowac wal zeby ja odkrecic/zakrecic?
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

chlewka skleroza przecież mamy tam dwa rodzaje śrub 6-kątna 90Nm +120*czyli o 1/3 obrotu i 12-kątna 90Nm+90* czyli o 1/4 obrotu
porządny klucz nasadowy nasadka co najmniej 1/2 lub3/4 zaciągasz ręczny, blokujesz koła klinami , wrzucasz 1 bieg i ktoś do hamowania przodu pojazdu , oczywiście porządna przedłuż. ktoś na forum użył klucza pneumatycznego. śrubę naoliwić przed dokręceniem i każdorazowo nowa.
życzę powodzenia
t
tomkil78
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 06 gru 2008, 14:33

Post autor: tomkil78 »

Po glebszej inspekcji silnika okazalo sie ze czujnik cisnienia oleju puszcza olej i rozrzuca go po silniku. Wytarlem co sie dalo i wymienilem czujnik i bede pare dni obserwowal, juz kiedys-pare lat temu mialem podobny problem ale wtedy to cieklo z czujnika niemal ciurkiem i pol-oska rozrzucala go namietnie po komorze sinika. Zdam sprawozdanie z obserwacji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”