Model:86C2F
Silnik: 1,0 AAU :-D
Rok produkcji: 1993
Mody pod maską: seria
Zawieszenie: seria
Układ hamulcowy: seria
Koła: 4xstalówki 145/80/13
Nadwozie: Steilheck
Kolor: Biel alpejska
Wnętrze: schowek zamykany, tunel środkowy
Audio: Moja improwizacja
Przebieg: 162000 km
Spalanie: Dokładnie nie wiem, coś koło 7l
Co zrobiłem:
-Wymiana lusterek L+P
-naprawa mechanizmu taboretów

-tłumiki
-wymiana 5 uszczelek przy silniku
-oponki winter
-podstawa mono wtrysku
-linka ręcznego
-regulator napięcia
aktual: wakacje 2013
-klocki hamulcowe
-klamka lewa
-termostat
-simering wybieraka
-dolewka do skrzyni biegów
-walka z rdzą
Plany:
-Wymiana tłumików <done>
-poszukanie jednego kołpaka 13 od VW

-kierownica GT i licznik z obrotomierzem
Uwagi:
-temp wg licznika źle wskazuję<done>
- małe ogniska rdzy
-drgania na "luzie"
Nieumyte auto :aniolek:







P.S Polo pojechało w ostatnią podróż, do Krainy Metali Kolorowych [*]

Pierwszego autka się nie zapomina ; )