Sołtysowa Polowica :) 6N '98, 1.0 (z nową felgą)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
gondzik1075
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 24 kwie 2012, 22:21

Post autor: gondzik1075 »

Po wymianie świec Polo stało się choć trochę żywsze? Pytam bo też mam 1.0
Awatar użytkownika
Sołtys
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 gru 2011, 12:28
Lokalizacja: WPI

Post autor: Sołtys »

Powiem tak - wymiana swiec byla robiona razem z wymiana filtra powietrza, kabinowego i czyszczeniem odmy, wiec nie wiem na ile same swiece mogly cos zmienic. Ale fakt faktem troche kopytka jeszcze dostala :)
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

fajnie jakbyś znalazł jeszcze dekielki do felg :oki:
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Sołtys felgi wyglądają ciekawie, masz jakieś lepsze ich fotki?

PS. staraj się edytować posty a nie pisać jednego pod drugim bo się mod wkurzy :szefu:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Sołtys
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 gru 2011, 12:28
Lokalizacja: WPI

Post autor: Sołtys »

Z dekielkami może być problem - w kilku miejscach już pytałem i nic, na allegro z tego co patrzyłem (17 stron) tez same okrągłe, albo na 5 śrub, nie na 4 jak u mnie... Po Ronalach i po Oplach tez licho (jakby ktoś ogarnął gdzieś dekielki pięciokątne, proste, bez żadnych zaokrągleń itp to chętnie przyjmę informację lub link :), więc albo gdzieś się uda coś wynaleźć, albo będzie trzeba dorobić coś w stylu...

Inna sprawa, że felgi były już dwa razy wyważane i dalej coś mi lekko telepie kierownicą i całe autko troszkę się buja, i tak będą zdejmowane, bo trzeba pomalować śrubki, zaciski i bębny z tyłu, fotki postaram się cyknąć w lepszej jakości z bliska i wrzucić :)

Modowi się kłaniam i obiecuje poprawę :)

Btw, wracałem dzisiaj z trasy, udało się bujnąć 130 i potem w zasadzie wskazówki stoją w miejscu (V bieg, 5.000 obrotów) - sama zmiana skrzyni coś doda, czy trzeba całego swapa?
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

nie wiem ile pójdzie 1.0 maksymalnie, ale powinno trochę więcej niż 130 km/h. shao mógłby napisać albo ktoś inny z tym silnikiem. Jeśli chodzi o skrzynię to 1.0 ma 'krótszą' od 1.4, także wymiana skrzyni powinna wpłynąć na trochę niższe spalanie bo obroty będą niższe.
Obrazek
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

[quote=""Bielo""]nie wiem ile pójdzie 1.0 maksymalnie, ale powinno trochę więcej niż 130 km/h. shao mógłby napisać albo ktoś inny z tym silnikiem. Jeśli chodzi o skrzynię to 1.0 ma 'krótszą' od 1.4, także wymiana skrzyni powinna wpłynąć na trochę niższe spalanie bo obroty będą niższe.[/quote]
1.0 AER/ALL spokojnie poleci 160-165 przetestowane na własnej skórze :D z górki na A1 nawet moment ze 170 było, ale bałem się że już się rozleci, co do skrzyni to standardowa DKG była z tym motorem u mnie
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”