Posiadam interfejs diagnostyczny do mojego Polo z 92r, po podłączeniu dwóch złącz, włączam zapłon tak jak jest w instrukcji, po czym słychać ciągłą pracę pompy paliwa pod samochodem, po próbie wejścia w którąś z opcji programu Polski VAG 2.5 albo VWTOLL, piszę że próba połączenia i pompa pracuję tak jakby seriami, jakbyśmy włączali i wyłączali zapłon ale żaden program nie może się połączyć, ktoś wie w czym może być problem?
polski vag nie działa poprawnie z digifantem i monomotronicami. Najlepszy do tych starych sterowników jest Vag-Com 311.2.
Silnik rozumiem pracuje prawidłowo...jaki masz interfejs diagnostyczny? Próbowałeś kodów błyskowych? Jeśli nie to zacznij od nich, jeśli nie zadziałają to masz uwalony moduł komunikacji w sterowniku.
graph, interfejs ok, bo na FTDI robią Panowie z Ross-tech.com.
Musisz wyeliminować uszkodzenie modułu diagnostyki sprawdzając czy błyskowe działają. Coś mi tu "brzydko pachnie" tym załączaniem pompy paliwa przez interfejs...nic takiego nie powinno się dziać.
A i przydało by się sprawdzić sam interfejs. Dopadnij jakiegoś VW, Skode, nawet łopel (tfu :rotfl: ) może być i sprawdź.
Ustawileś numer wirtualnego portu COM w programie diagnostycznym? W menagerze urządzeń odszukaj swój interfejs potem we właściwościach wejdź w ustawienia portu i zobacz czy jest com 1, 2, 3 czy 4 i taki sam ustaw w programie.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)