[82c2f] Interfejs diagnostyczny, problem z połączeniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
graph
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 10 lut 2012, 11:32

[82c2f] Interfejs diagnostyczny, problem z połączeniem

Post autor: graph »

Posiadam interfejs diagnostyczny do mojego Polo z 92r, po podłączeniu dwóch złącz, włączam zapłon tak jak jest w instrukcji, po czym słychać ciągłą pracę pompy paliwa pod samochodem, po próbie wejścia w którąś z opcji programu Polski VAG 2.5 albo VWTOLL, piszę że próba połączenia i pompa pracuję tak jakby seriami, jakbyśmy włączali i wyłączali zapłon ale żaden program nie może się połączyć, ktoś wie w czym może być problem?
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

polski vag nie działa poprawnie z digifantem i monomotronicami. Najlepszy do tych starych sterowników jest Vag-Com 311.2.
Silnik rozumiem pracuje prawidłowo...jaki masz interfejs diagnostyczny? Próbowałeś kodów błyskowych? Jeśli nie to zacznij od nich, jeśli nie zadziałają to masz uwalony moduł komunikacji w sterowniku.
g
graph
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 10 lut 2012, 11:32

Post autor: graph »

Tak silnik pracuje prawidłowo. Interfejs VAG KKL + adapter OBD1 na chipsecie FTDI232RL. Nie próbowałem, nie wiem jak się za to zabrać.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

uffff :banghead: :) jak ciężko poszukać viewtopic.php?f=25&t=18892
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

graph, interfejs ok, bo na FTDI robią Panowie z Ross-tech.com.
Musisz wyeliminować uszkodzenie modułu diagnostyki sprawdzając czy błyskowe działają. Coś mi tu "brzydko pachnie" tym załączaniem pompy paliwa przez interfejs...nic takiego nie powinno się dziać.
A i przydało by się sprawdzić sam interfejs. Dopadnij jakiegoś VW, Skode, nawet łopel (tfu :rotfl: ) może być i sprawdź.
g
graph
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 10 lut 2012, 11:32

Post autor: graph »

Chyba coś jest z kablem, bo próbowałem się połączyć OBD II do Audi A3 i nie nawiązuję połączenia, a wszystko jest zrobione tak jak trzeba.
r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

Ustawileś numer wirtualnego portu COM w programie diagnostycznym? W menagerze urządzeń odszukaj swój interfejs potem we właściwościach wejdź w ustawienia portu i zobacz czy jest com 1, 2, 3 czy 4 i taki sam ustaw w programie.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”