SILNIK: 1.0 AAU
MOC: 45 KM 33 KW
MODY POD MASKA: lifty inxx
ZAWIESZENIE: sportowe sprezyny firmy GT Cupline 40/40
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: obecnie stalowki 13" oponki Hankook 155/65 na lato alufelgi King 13" oponki Pirelli 175/50/13
NADWOZIE: grill no emblem, szybki oryginalnie przyciemnione na zielono, kierunkowskazy biale, z boku kierunki clear, znaczek z tylu w klapie pomalowany w czarny mat
WNETRZE: kierownica GT, licznik z obrotkiem od wersji GT, podswietlenie zegarow na zielono,podswietlenie panelu ogrzewania rowniez zielone, czarne boczki drzwi, chromowane rygielki.
AUDIO: jednostka sterujaca Pioneer p6300r, glosniki przod 87 mm, w bagazniku skrzynka (pamiatka z maluszka) 2x niskie i 2x gwizdki
Zmiany przeprowadzone: z istotniejszych rzeczy sprezyny sportowe GT Cupline 40/40, alufelgi King, lifty maski INXX, grill no emblem, zarowki Philips Blue Vision
Plany: alufelgi w polerke, moze przod bedzie nizej, dokladka przedniego zderzaka, zabudowa audio bagaznika, wywalenie kata i koncowego tlumika, koncowy z kwasowki wygietej pod katem do gory, reszta pewnie przyjdzie wraz z przyplywem wolnej gotowki...
Historia: Autko przyjechalo z Niemiec w 2006 roku, jestem jego 3 wlascicielem. Jest to VW Polo w wersji nadwozia Steilheck a wersja wyposazenia to iBoulevard jest to mozna powiedziec koncowka serii poniewaz zostal wyprodukowany w lipcu 1994 roku tuz przed nowa wersja 6n. Od razu jak ja zobaczylem to zdecydowalem sie ja kupic i nie zaluje tej decyzji.
Fotki:








Fotki z prac nad pasem przednim:


Alufelgi:
