WIĘC AKTUAL:
Trochę się porobiło przez zimę i początek wiosny więc do rzeczy:
KOŁA:
OZ Route 14 7J ET25, dekle wycięte laserowo z nierdzewki, opony 155/55 R14 Nankang NS-2, z czoła poler, wnęki w czarnym połmacie
-dystanse na tył 2cm
-negatyw ~2stopnie
HAMULCE:
-zregenerowane zaciski z przodu pomalowane w czarny mat
-tarcze nacinane i nawiercane HARTSPORT, klocki TRW
-przegląd tyłu, nowe linki hamulcowe i łożyska w bębnach, bębny w czarnym macie
NADWOZIE:
-wyregenerowe odbłyśniki w halogenach w zderzak, oklejone żółta folią
-tylna prawa lampa, asymetryczna lewej
-spasowanie zderzaków
-polerka lakieru
-odświeżenie plastików
MECHANICZNIE:
-rozpórka kielichów z przodu górna
-nowy ORI tłumik, wypolerowana końcówka
-nowy olej z filtrem, elementy silnika w czarnym macie, wyczyszczone, nowe uszczelki, customowa odma
-komplet amortyzatorów MTS
-nowe sprzęgło LUK
WNĘTRZE:
-kompletne wnętrze z Polo G40
-nowe słoneczniki czarne
-dywaniki WOB z czerwonym logiem
-materiałowe boczki bagażnika z Golfa 2 GTI
-radio VW Beta z Polo Genesis
-Hertz DCX 100mm w desce
I mniejsze i większe rzeczy których nie pamiętam
Plany na przyszłość?
Dbać, lać i jeździć... Cieszyć się starym samochodem w idealnym stanie...
Większych modów nie przewiduje, ponieważ jestem zwolennikiem klasycznego tuningu ze smaczkiem, żyje wzorem: Koło, gleba i nic więcej nie potrzeba :lol:
Może wpadnie zderzak ala US bez wnęki na tablice, bra, zrobię audio, wygłuszę cały samochód, centralny zamek, el. lustra z Golfa mk2, napewno rozpórka na tylne kielichy...
Reszta to czas pokaże...
Trochę fotek:




















Reszta fot, z prac kiedyś tam

Pozdrawiam
