szczerze mówiąc nie myślelismy jeszcze o tych ramionach, ale fajna opcja...
udało się dorwać boczki w skórze do 3 drzwiówki
auto na razie stoi, gwint skręcony i chyba tak juz zostanie, czekam na kuriera z kosmetykami i czas się zabrać za konkretny detailing całości, po czym złożyć wszystko w całość
na razie tylko uzbroilismy fotele w air-bagi, uchwyty w boczki oraz nakladki juz są, czekaja na montaż, ale to po czyszczeniu i nawilzeniu skór
[quote="rzezin"]Ale czy warto całe ramiona wymieniac skoro jest ori zestaw wycieraczek aero przystosowanych pod ramiona 6n2?[/quote]
zdecydowanie, aero do zwykłych nawet te "przystosowane" sterczą kilka cm nad szybą co odbija się negatywnie na ich pracy podczas wyższych prędkości. Te fabryczne lepiej leżą, mocniej przylegają i dzięki temu lepiej też zbierają.
Paffcio pełna kolekcja foteli Jak się jedne pobrudzą zawsze możesz zdemontować odnowić a na ten czas założyć zastępczaki bez utraty na prezencji :jester:
[quote="Skfarek"] nawet te "przystosowane" sterczą kilka cm nad szybą co odbija się negatywnie na ich pracy podczas wyższych prędkości.[/quote]
ja mam takie w seryjnych ramionach i nie ma problemu przy dużych prędkościach, to że ramie odstaje nie ma wpływu na ich docisk bo spoilerki w piórach o to dbają, jedyna wada to wygląd
wojtasllb dużo zależy od samej wycieraczki, miałem w skodilatorze Valeo revolution i rzeczywiście była rewolucja :commando: Od 120 już skakały po szybie i nie zbierały :crazy:
Co do docisku to na fabrycznych ramionach z Golfa IV wycieraczki nie odstają na końcach tylko równomiernie leżą na całości. Na dokładanych nie zbiera tego ok 2 cm kawałka czyli pole widzenia masz mniejsze.
Dzieje sie widze duzo ! Ostro jedziesz z tematem, poprzednie Twoje auta byly dopieszczone,ale to co sie dzieje z tym egzemplarzem to przechodzi ludzkie pojecie :crazy: Nie chce tutaj prorokowac,ale to bedzie Polo roku 2012 ! Blask bije po oczach ! Tak trzymaj.
[quote="Iceman"]Są to ori ramiona przystosowane do piór aero, zdecydowanie lepiej wtedy całość wygląda[/quote]
to raz a przede wszystkim spełnia swoją rolę w 100 procentach, zakładając pióra Aero ( nawet valeo robi ) na zwykłe mocowania nie ma przylegania do powierzchni szyby tak jak powinno być
panowie skonczcie z tymi aero bo zrobił sie maly offtop
mała relacja z dzisiejszych prac, przyszły kosmetyki wiec zabralismy się za czyszczenie skór, co przyniosło spore efekty
tutaj fotka, jeden fotel po czyszczeniu, drugi nie ruszany, ewidentna różnica, lewy przyjemnie matowy, skóra przyjemna w dotyku, prawy odpustowo błyszczacy...
kilka fotek po czyszczeniu i konserwacji [/URL]
tym samym udało się dziś złożyć wnętrze w całość
gwint skrecony, brak jeszcze tylko dystansów na tyle
na montaż czekają świeżo polakierowane klamki bez zamków