[6N] Servo ABS?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

[6N] Servo ABS?

Post autor: sarecto »

swieci mi sei kontrolka abs. po podpieciu do komputera pokazuje sie blad pompa hydromechaniczna czy cos takiego. Kontrolka swieci sie caly czas. przy ostrym hamowaniu pedal nie odbija opony piszcza. czy mozna zrobic z tym cos bez wymiany calego serva bo koszt slyszalem masakryczny. jakies bezpieczniki, przekazniki moze przewody cisnieniowe? cokolwiek mozna samemu zdzialac?
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

tu chodzi o pompe abs.z tego co opisywałes lampka sie siweci i niema abs. padła pompa..ztad normalne hamowanie jak bys niemiał abs.usterka jest w pompie.
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

posiadam numery 1 J0 614 117 A, 10.0204-0042.4 chodzi o sterownik i pompe absu tak?
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

pompa i sterownik to jedna czesc
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

aha. Dziekuje ktos mnie wprowadzil w blad ze moge kupic sam sterownik dziekuje za wyprostowanie :) koszt okolo 200 zl z tego co widze czy jest jakas gorna granica ktorej nie przekraczac w trakcie kupna?
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

tak do dwustu max.według mnie.
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

[quote="sarecto"] Dziekuje ktos mnie wprowadzil w blad ze moge kupic sam sterownik[/quote]

sterownik jest zintegrowany z pompą. Na upartego można go wymienic na drugi, ale to bez sensu ze wzgledu na to ze druga pompa ze sterownikiem na allegro to okolice 200 zł. Dobrze zeby druga pompa i sterownik miala taki sam numer czesci jak te ktore masz wtedy problemu zadnego nie bedzie (wszystko jak plug&play).

ewentualnie mozna posprawdzac reszte przyczyn
:
viewtopic.php?f=182&t=15779&p=139675&hilit=abs#p139675

[quote="sarecto"]posiadam numery 1 J0 614 117 A[/quote]
nr pompy masz na tej czarnej "bańce" (np. 6N0614117E):
Obrazek
nr sterownika jest pod pompą. Trzeba wsadzić jakieś lusterko pod pompe i odczytać (np. 1j0907379G):
Obrazek

albo najprosciej podejrzec nr sterownika podpinajac VAG:
Obrazek
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

obydwa numery spisane z czarnej banki wszystko sie zgadza z 5 razy patrzylem.
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

a sprawdziłeś czy pompa ma zasilanie wogóle? bo nie widzę abyś coś takiego napisał.
W Lupo kolegi Roberta (polityk) był podobny błąd i okazało się że bezpieczniki na akumulatorze miały słaby styk (dokładnie to gniazda bezpieczników pokryły się rdzą). czyszczenie i zamontowanie bezpieczników + skasowanie błędu = sprawny ABS.
Nie mówię że na pewno tak będzie u ciebie, ale warto sprawdzić.
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

nie mam bezpiecznikow przy akumulatorze... przynajminej nigdy ich nie widzialem wszystkei przekazniki i bezpieczniki ze schowka czyscilem i patrzylem na stan.
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="sarecto"]nie mam bezpiecznikow przy akumulatorze... przynajminej nigdy ich nie widzialem wszystkei przekazniki i bezpieczniki ze schowka czyscilem i patrzylem na stan.[/quote]
ach, kurna zapomniałem o małym lifcie :piwo:
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

zrobilem od wczoraj prawie 200 km i powiem szczerze ze juz nic nie rozmumiem... ze 3 razy sie zdarzylo ze po zatrzymaniu albo uruchomieniu abs gasl ale wystarczylo 50 metrow i swiecil na nowo...
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="sarecto"]zrobilem od wczoraj prawie 200 km i powiem szczerze ze juz nic nie rozmumiem... ze 3 razy sie zdarzylo ze po zatrzymaniu albo uruchomieniu abs gasl ale wystarczylo 50 metrow i swiecil na nowo...[/quote]
generalnie całe to ustrojstwo do obadania. może to być jakiś feler elktryczny, albo rzeczywiście sterownik.
tak mi jeszcze przychodzi do głowy, że może pompa jest zapowietrzona? nie wymieniałeś ostatnio płynu hamulcowego z całkowitym jego zlaniem?? pytanie czy takie podobne byłyby efekty.
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

nigdy nie wymieniam calego plynu tylko przeplukuje nowym wypuszczajac nadmiar starego okolo 2 opakowan dota idzie. ostatnio mialem plyn wymieniany we wrzesniu chyba.
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

[quote="sarecto"]zrobilem od wczoraj prawie 200 km i powiem szczerze ze juz nic nie rozmumiem... ze 3 razy sie zdarzylo ze po zatrzymaniu albo uruchomieniu abs gasl ale wystarczylo 50 metrow i swiecil na nowo...[/quote]

no u mnie bylo tak samo jak sterownik padł (na poczatku kontrolka od abs swiecila i nie gasla co kilka dni a na koniec swiecilo sie juz caly czas). Dodatkowo jeszcze sygnal dzwiekowy był trzykrotny chyba. Szczęście ze naprawa na uzywanych czesciach nie byla jakas kosztowna wielce. Nowy sterownik w ASO to cos kolo 6 tys.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”