dobrze mówisz ;-) to jest właśnie miejsce gdzie powinien być bezpiecznik termiczny, zapobiegający przegrzaniu opornicy.
Pomiar wskazuje na przepalone oba uzwojenia. W miejsce tej cienkiej zworeczki wlutuj grubszy drut, bo tam płynie dość duży prąd i mógł się przepalić. Wtedy wykonaj pomiar napięcia jeszcze raz. Jeśli wynik będzie taki sam to wykonaj to:

- odłącz wszystkie przewody od opornicy (ale wszystkie!)
- zmierz rezystancje w miejscach oznaczonych na rysunku kolorem czerwonym, pokaż wynik
- zmierz rezystancje w miejscach oznaczonych kolorem niebieskim, pokaż wynik
Jeśli w którymś z pomiarów nie będzie wyniku lub rezystancja będzie relatywnie duża (więcej niż 10-20 Ohmów) opornica kwalifikuje się do wymiany. Jeśli rezystancja wyniesie ok 1-2 Ohmy w obu miejscach opornica jest sprawna a uszkodzony jest silnik dmuchawy.
Od razu ci powiem, że ja obstawiam na bank przepalony drut oporowy na opornicy...
