Błotnik:
- zdejmujesz koło
- odkrecasz plastikowe nadkole w srodku, wyciągasz je
- odkrecasz sruby z prawej strony błotnika, które mocują go do "drzwi"
- odkrecasz sruby ktore trzymaja błotnik pod maską (4 bodajże)
- i musisz zdjąc zderzak bo masz jeszcze 2 śsuby od błotnika zamaskowane pod zdeszakiem
Zderzak:
- zdejmujesz grill (uwaga na zaczepy zeby nie połamac)
- zdejmuesz listwe podreflektorową:
___- odkrecasz srubke która trzyma migacz, wyciągasz go ruchem "do przodu"
___- pod migaczem odkrecasz srubke która łączy krawedz błotnika z listwą podrefektorową
___- odczepiasz listwe z przedniej belki (2 plastikowe zaczepy na srodku listwy)
- jak zdejmiesz listwe ujrzysz 4 sruby trzymające zderzak do przedniej belki, odkrecasz je
- demontujsz kratke srodkową zderzaka (pod nią są sruby trzymające zderzak, odkręcasz je)
- od samego dołu, czyli tam gdzie jest dokładka takze odkrecasz sruby, mocujące zderzak do pasa przedniego
- i jeszcze są srubki w samym rogu zdedzaka mocujące go jakby do błotnika
- możliwe ze są jeszcze sruby pod małymi kratkami w zderzaku, ale nie pamietam dokładnie...
Lampy:
- 2 srubki od góry
- 1 centralnie od spodu, zdejmując listwe podreflektorową, bedziesz widział już ją
To tak z grubsza na szybko, możliwe ze coś jeszcze pominąlem, albo w classicu jest ciut inaczej, ale generalnie powinno byc podobnie
