[9N] nie odpala 1.2 2003r

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Faktycznie ta jedna działa na wszystich złączach. Balem sie ze moze to srodkowe zlacze powoduje jakies zwarcie i awarie cewek.

A czy samochód by odpalił jesli tylko jedna cewka jest dobra?

Planuje zakup 3 cewek firmy BERU, wymienię również te która działa. Czy to jest dobra firma i warto zakupic takie cewki?
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

[quote=""lasek""]Faktycznie ta jedna działa na wszystich złączach. Balem sie ze moze to srodkowe zlacze powoduje jakies zwarcie i awarie cewek.

A czy samochód by odpalił jesli tylko jedna cewka jest dobra?

Planuje zakup 3 cewek firmy BERU, wymienię również te która działa. Czy to jest dobra firma i warto zakupic takie cewki?[/quote]

a nie lepiej by było oddać polówke do jakiegoś mechanika żeby znalazł i usunął usterke bo wymieniasz różne części niepotrzebnie wydajesz kase a auto jak nie odpalało tak nie odpala
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Myśle ze skoro tylko 1 cewka jest działająca to auto nie zapali. A co do firmy BERU to mam o niej pozytywną opinię :)
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

[quote=""jacekszymek1""]a nie lepiej by było oddać polówke do jakiegoś mechanika żeby znalazł i usunął usterke bo wymieniasz różne części niepotrzebnie wydajesz kase a auto jak nie odpalało tak nie odpala[/quote]

Do tej pory zakupiłem i wymieniłem jedynie filtr paliwa. 2 cewki nie dzialaj, wiedz i tak je musze wymienic i kupic. Jesli po ich wymiania nadal auto nie odpali to wtedy zaprowadze do mechanika.
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

[quote=""lasek""][quote=""jacekszymek1""]a nie lepiej by było oddać polówke do jakiegoś mechanika żeby znalazł i usunął usterke bo wymieniasz różne części niepotrzebnie wydajesz kase a auto jak nie odpalało tak nie odpala[/quote]

Do tej pory zakupiłem i wymieniłem jedynie filtr paliwa. 2 cewki nie dzialaj, wiedz i tak je musze wymienic i kupic. Jesli po ich wymiania nadal auto nie odpali to wtedy zaprowadze do mechanika.[/quote]

no miejmy nadzieje że po wymianie cewek auto odpali i nie bedziesz musiał do mechanika oddawać
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Mam taka nadzieję :banghead:

Moze wiecie czy mozna gdzies zakupic takie zatrzaski do przewodów paliwowych ( zatrzaski do łączenia przewodów z filtrem paliwowym) jak wyjmowałem pierwszy zatrzask to niestety go złamałem i teraz przewód w każdej chwili moze spaść.
Dowiadywałem sie w sklepach ale oni tam maja tylko cale przewody i kosztuje pod 150zl. A ja potrzebuje tylko taki plastikowy zatrzask wiedz mi sie nie opłaca wszystkiego kupować.
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

[quote=""Mati_9N""]czy to nie przypadkiem to? :D
http://allegro.pl/zacisk-szybkozlaczka- ... 75156.html[/quote]
Nie to nie to. Ten w Polo ma kształt litery U. Sam również połamałem jeden taki i jeżdżę bez... jak nie odpali, przynajmniej wiem gdzie od razu szukać przyczyny :P
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Faktycznie to nie taki. To jest taki zwykły plastki w kszatłcie U lub podkowy. Bez tego zabezpieczenia to chyba bałbym się jezdzic. Sprawdzalem ze bez tego bez problemu przewod schodzi, wiedz przy cisnieniu moze łatwo wyskoczyc.
l
lasek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 23 lis 2008, 11:07

Post autor: lasek »

Niestety samemu nie udało mi sie naprawić samochodu i musiałem odholować do mechnika. Przyczyną nieodpalenia samochodu okazał się rozrzad bo przeskoczył łańcuszek.
Teraz jest wszystko naprawione ale jestem lżejszy o prawie 1500zl. Udało się też naprawić ABS bo od dłuższego czasu miałem świecącą kontrolke. Wcześniejsze diagnozy innych mechaników, którzy sprawadzali to na komputerach były takie że pompa ABS wysiadła. Okazało się że pompa jest dobra a jedynie były jakieś problemy w elektryce.

Teraz wszystko gra, mam nadzieje ze długo!!

Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

lasek dobrze że napisałeś finał sprawy, na przyszłości się przyda bo chyba nikt by się nie spodziewał takiego zakończenia nie widząc auta. :)
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”