[6n] Kolektor 4-2-1

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Witam dziś wpadł mi w ręce kolektor 4-2-1 od golfa 1.6 aea ,ja mam 1.0 aev i kolektor 4-1 jak myślicie da to coś jak założę 4-2-1 opłaca się do 1.0?myślę także nad wybebeszeniem kata bo coś mi auto wyje powyżej 2,5tys obrotów. Dziur niema bo w sobotę spawałem.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Arishi
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 26 gru 2011, 22:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Arishi »

Jeśli flansze są takie same to ja bym próbował, myślę, że gorzej nie będzie.
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

http://allegro.pl/bmw-mercedes-strumien ... 20460.html

flansze pasują na 100% , myslę tylko na 2 rurką czy nie polączyć ja z taką strumienicą:) może było by fajnie:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Przymierz go, ale obawiam się że od golfa nie będzie pasował i wejdzie w kolizję z sankami/stabem lub przeciwnie będzie zwisał za nisko.
Ze strumienicą słabo sobie to wymyśliłeś bo ta w kształcie Y działa w drugą stronę czyli spaliny mają wpadać w jeden otwór a wypadać dwoma ;) zresztą jakakolwiek strumienica w większości przypadków daje odwrotny skutek, choć są wyjątki
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Ale ja mam narazie kolektor tylko a on na 100% pasuje resztę będe rzeźbić sam, co do strumienicy sa 2 rodzaje jedna ta co ty mowisz a druga że z 2 rurek wchodzi w jedna.

http://allegro.pl/bmw-mercedes-strumien ... 20460.html

przesyłam link do aukcji. I chodziło mi żeby tą 2 rurkę

http://allegro.pl/rura-dwururka-kolekto ... 08844.html

obciąć i wyjscia dać na strumienicę:P

Mam pytanie jeszcze czy 1.0 a 1.6 ma taką samą średnicę wydechu?? Bo patrze po aukcjach to sprzedaja tłumiki 1.0 do 1.6 ze niby sa te same.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Katoo wg etki oba tłumiki są takie same dla wszystkich 8v dlatego podejrzewam że średnica jest ta sama :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

wszystkie 8v mają te same tłumiki z rurami o średnicy 45mm
grubsze czyli 50mm mają benzyny 16v powyżej 100KM oraz wszystkie diesle
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”