ustawienie kątów w polo to jednak wyzwanie i dla drugiego zakładu, niby ustawili jak trzeba, ale wydruku nie ma bo niby się pomylił i nie ten klawisz wcisnął mechanior, uwielbiam takie wałki
[quote=""dumle""]ustawienie kątów w polo to jednak wyzwanie i dla drugiego zakładu, niby ustawili jak trzeba, ale wydruku nie ma bo niby się pomylił i nie ten klawisz wcisnął mechanior, uwielbiam takie wałki[/quote]
U mnie w zielonej zawsz gosciu ustawial na starej aparaturze.Nigdy nie mialem negatywu i nie scielo mi opon.Cenowo przystepnie,bo komplet zbieznosc i katy 50/60zl.Jedynym problemem jest wjazd.Powiedzial ustawi kazde,ktore jest w stanie wjechac na podnosnik.
[quote=""shao""]中国斯诺克公开赛[/quote]
Co te znaczki znacza??
kolo
jesteś pewny że jest git? bo tak się zastanawiam czy przy twoim obniżeniu nie powinny się zmienić kąty? przykładowo u mnie przy obniżonym są inne konty niż w zwykłym polo i tu się wszystko rozbija, z tego co widziałem w książce u tego mechaniora to mam takie samo jak w GTI, a te pacany wpisały że mam silnik zwykły 60KM bo tak się właśnie znają w tych zakładach, na szczęście uwzględnili moje uwagi i ponoć jest ok
dumle
kąty też robili. mam wydruk, tył na każdym kole jest trochę dużo lecz w normie, tylko po zsumowaniu jest negatyw ale że jest belka wiec nie zrobisz nic
przem_polo
nie wiem czy jest takie samo, ale w systemie i w książce do geometrii jest podział mojego silnika wg vinu, i na jednym mam kąty dodatnie (zwykłe zawieszenie) i przykładowo na moim vinie są kąty ujemne i to by się zgadzało, bo mam obniżone zawieszenie fabrycznie - a na forum twierdzono że tylko GTI miało obniżone
przydałby sie jakiś 100% spec od tego, to by była jasność, ale nie wiem czy taki specjalista w ogóle istnieje
Ostatnio zmieniony 29 mar 2012, 16:29 przez dumle, łącznie zmieniany 1 raz.
dumle
Gti mialo fabryczne obnizenie o 15mm i inne nastawy na sworzniach.Na forum jest temat.Nie wiem jak jest z afh.Jesli masz zwrotnice taka jak jest w gti,to musisz ustawiac dla gti.Tylko to juz sama zbierznosc jest,zeby kola na boki sie nie rozchodzily.
nie wiem, papier gdzieś w aucie leży chyba razem z ori zawiasem, ale pamietam że było na nim wyraźnie zaznaczone 6N/6N2 z wyłączenie 16v ! więc pewnie u Ciebie jakaś jazdka jest
zwrotnice mam inne niż w zwykłym polo ale czy takie same jak w gti to chyba też nie, wiem że na ustawieniach w programie polo z silnikiem 1.4 16v 74kW miało zupełnie inne parametry ustawienia zawieszenia, dlatego taką jazdę mam teraz, bo jakbym nie przypilnował tego tematu to by mi ustawili jak do zwykłego polo, a to nie byłoby poprawnie, dodatkowo ponoć ustawić kąty w polo to masakra, bo przy dokręcaniu się rozjeżdża wszystko