[6N2] Obniżenie auta gwint czy sprężyny

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote=""stillo""]czyli gwint na tył z 6n pasuje w 100%?[/quote]
tak, cały gwint z 6n można załozyć do 6n2 pod warunkiem redukcji na przedniej sprężynie. Napisz do VWV on miał własnie tak zrobione
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

czy to prawda, że do gwintu zalecana jest rozpórka? Czytałem, że gwint może być powodem pękania przedniej szyby... :niewiem:
Obrazek
Awatar użytkownika
VWV
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 19 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: WML

Post autor: VWV »

[quote=""Borek""][quote=""stillo""]czyli gwint na tył z 6n pasuje w 100%?[/quote]
tak, cały gwint z 6n można załozyć do 6n2 pod warunkiem redukcji na przedniej sprężynie. Napisz do VWV on miał własnie tak zrobione[/quote]

Potwierdzam :oki: miałem przejsciówke na górne łożysko. Po prostu 6N2 ma szerzej zawinięte sprężyny.
A przejściówka lata teraz w PaFFciowozie :cool:

[quote=""stillo""]czy to prawda, że do gwintu zalecana jest rozpórka? Czytałem, że gwint może być powodem pękania przedniej szyby... :niewiem:[/quote]
latałem 2lata na gwincie i 17" bez żadnej rozpórki ...nic się nie stało. Szybciej strzeli Ci szyba jak będziesz miał źle zamontowaną rozpórkę :crazy:
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

kupiłem gwint Ta Technix. Teraz pytanie- jak to założyć tak aby nie było za twardo a auto obnizyło się o ok -40, czy tzw helpery zakłada się na każdy amortyzator poniżej głównej sprężyny i czy na -40 są one potrzebne? Nigdy nie będę obniżał maksymalnie samochodu.

kupiłem to http://www.lowride.pl/index.php?p53,vw- ... awieszenie
Przeglądając aukcje na allegro wszystkie TA mają na przód równe sprężyny a ja mam 2 rodzaje. Czym to się różni?
Obrazek
p
polopatryk1234
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 650
Rejestracja: 22 maja 2011, 16:19
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

Post autor: polopatryk1234 »

podepnę się pod temat,chciałbym spytać czy te springi warto kupić? chcę tylko obniżyć o 30mm
a z gwintu zrezygnowałem...http://moto.allegro.pl/eibach-sprezyny- ... 73697.html
Volkswagen Das Auto
Moje 6n2
viewtopic.php?f=30&t=38452
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

miała być gleba ale nie będzie bo auto siadło o niecałe 10cm... prześwit pomiędzy miską olejową a ziemią wyszedł niecałe 8,5cm, od zderzaka bez hokeja do ziemi 14cm :( tak więc mam gwint na sprzedaż...bo warunki podjazdu pod dom(droga z kamieniami,szuter) nie pozwala na taką jazdę.
Obrazek
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Kręć w górę tym gwintem i wsio będzie dobrze :oki:
Obrazek
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

wlaśnie, że jest na samej górze. Zamontowałem jeden amor z przodu i kaplica... nawet lewarek nie chce wejść. Może mam za ciężki silnik(diesel).
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Zamontuj dwa z przodu podkręć do samej góry i wtedy sprawdź .Nie załamuj się tak szybko ! :)
Obrazek
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

z przodu maja byc helpery?
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Jeśli ma być tylko trochę obniżona to powinny być .
Obrazek
Awatar użytkownika
yoker1988
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 329
Rejestracja: 20 mar 2011, 12:51
Lokalizacja: Letterkenny / Piła

Post autor: yoker1988 »

Ja mam u siebie setup TA -60/40 jesli chcesz zobaczyc jak to wyglada wejdz do mnie na stronke. Jestem bardzo zadowolony jest sztywniej a i na wygladzie zyskalem :D :D

tu masz za tanie pieniadze sprezynki w takim setupie

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-vw- ... 12343.html
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

z tego co czytałem to na forum ibizy mówią, że 6k2 nie ma pomocniczych z przodu tak więc 6n2 też nie powinno ich mieć... dziwi mnie to, że aż tak auto usiadło...
Obrazek
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""stillo""]z tego co czytałem to na forum ibizy mówią, że 6k2 nie ma pomocniczych z przodu tak więc 6n2 też nie powinno ich mieć... dziwi mnie to, że aż tak auto usiadło...[/quote]
zależy od gwintu...jedne mają pomocnicze, inne nie, ale jeżeli oryginalnie był w nie zaopatrzony gwint to je zostaw :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
s
stillo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 371
Rejestracja: 20 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: stillo »

Wywalenie pomocniczych podwyzszylo auto o 1cm. Tak czy owak nadal za nisko. Gwint idzie na sprzedaz. Aktualnie szukam sprężyn do ori amortyzatorów. Będzie niżej i w miarę komfortowo.

Kupiłem kita MTS 30/30 za tydzien zakładam i napiszę o ile sie obniżyło. Mam nadzieję, że przód za mocno nie siądzie z racji tego że jest cięższy od benzyny.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”