problem z silnikem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
mgodles
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 01 gru 2008, 10:05
Lokalizacja: wyszków

problem z silnikem

Post autor: mgodles »

mam taki problem po odpaleniu silnika trzęsie w samochodzie wibracje są na kierownicy lewarku zmiany biegów .obroty silnika są w granicach 900 ,po dodaniu gazu wibracje ustają samochód pali bez problemów czy ma ktoś pomysł co to morze być.polo jest 1999r silnik 1,4 benzyna przejechane 185 tysięcy
p
przemek_jaros
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 18 maja 2009, 18:45

Post autor: przemek_jaros »

ja mam polo 1.9 d i mam to samo!!!chodzi jak czołg:P co tu pomoc na to jak poduszki masz wporzadku to podedz do pompiarza niech podniesie obroty na 1000 i na takich przestaje trzesc sie
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Co do benzyny to polecam poczytać
viewtopic.php?f=20&t=4955
lub użyć szukajki pełno tematów z tym problemem.
Co do diesla to należy sie przyjżeć kołu dwumasowemu może już kaput drogi koszt.
viewtopic.php?f=20&t=3950&p=31105&hilit=ko%C5%82o+dwumasowe#p31105
viewtopic.php?f=20&t=201&p=24483&hilit=ko%C5%82o+dwumasowe#p24483

Lub szukajka fraza koło dwumasowe
Polecam też poczytać instrukcje co do wolnych obrotów swojego autka np.
silniki wysokoprężne obroty:

AHG, AKU, AQM-- 825-945
AFN, ASV, AGD, ASX, ALH-- 870-950
AHU, ALE-- 860-940
czyli widać różne i rozpiętość.
Awatar użytkownika
Kijus
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 293
Rejestracja: 02 kwie 2009, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kijus »

Dziadku, a czy mógłbyś podać wartości obrotów dla benzyniaków również, bo jakoś nie moge tego nigdzie znaleźć.

pozdrawiam
100% technical efficient vehicle
Kijus Basic Style --> viewtopic.php?f=29&t=16986
Awatar użytkownika
Stawer
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 20 lis 2008, 15:17
Lokalizacja: Dublin/ Lublin

Post autor: Stawer »

Ja mam 750 na jalowym po wylaczeniu ssania. Ze ssaniem jakies 950 jest. jak w opisie benzyna 1,4 AEX. Z tego co czytalem w innych tematach to mam ksiazkowe.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

U mnie przy 900 obr drżała buda ale przy 940 obr już nie.a ssanie ma 1100 obr tak se ustawiłem.Silnik AKV 1.4 8V jak widać każdy typ silnika na inne obroty.
VW polo Classic 1.4 powinno byc 750-850
VW Polo 99' 1.4 benzyna normalne obroty około 900-950 a nie 900 sztywno bo ono jest wtedy dobre na nowym silniku,potem trza troszke podnieść niestety spada ciśnienie na cylindrach.
Polecam strone http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6974.0
Awatar użytkownika
Kijus
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 293
Rejestracja: 02 kwie 2009, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kijus »

No dobra, a teraz pytanie, jak te obroty zmierzyć, bo chyba nie z obrotomierza jeśli piszecie o tak dokładnych danych (np 825). Może ktoś ma dane dla 1.6 AEE?. Ja mam wrażenie, że na ssaniu i potem obroty mam podobne - ok 900. Pytanie tylko czy tak powinno być?

pozdrawiam i SPOKOJNEJ NIEDZIELI :piwo:
100% technical efficient vehicle
Kijus Basic Style --> viewtopic.php?f=29&t=16986
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

1,6 AEE u mnie zimny silnik ma 1100 i w minutkę schodzi do 800.
Natomiast nic nie szarpie. Sprawdź kilka rzeczy. Filtr paliwa, brudną przepustnicę i szczelność układu dolotowego.
Szarpało jak brał lewe powietrze przy podstawie monowtrysku.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

[quote=""Kijus""]No dobra, a teraz pytanie, jak te obroty zmierzyć, bo chyba nie z obrotomierza jeśli piszecie o tak dokładnych danych (np 825)[/quote]

Jeśli nie masz kompa to, na starych zegarach da sie zobaczyć obroty wchodząc w odpowiednie menu w liczniku (w miejscu przebiegu ), może na nowych tez sie da..

"Należy włączyć zapłon wcisnąc i przytrzymac przycisk od kasowania kilometrów, wyłączyć zapłon, włączyć ponownie (uruchomić silnik ) i zwolnic przycisk. Na wyświetlaczu powinna się pojawic cyferka 1,która oznacza opcje nr 1, aby przejsc do kolejnych opcji nalezy wciskac przycisk od kilometrów tyle razy az na wyswietlaczu pojawi się odpowiednia cyfra i odczekac chwile az wyswietli się odpowiednie wskazanie. Obrotomierz jest pod 7."

U mnie to tak wygląda (patrz ekran kilometrów ):
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

Archeo
a czy wiesz może co będzie pod 1,2,3 itd
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Proszę w skrócie :

1. Distanse impulse number. - liczba impulsow na 1km.
2. Opcja wyswietlania czasu. 1 lub 3 (UK)
3. Funkcja nalicznia licznika (potrzebne tylko do produkcji).
4. Liczba cylindrow.
5. Test segmentow wyswietlacza.
6. Nalicznia impulsow podczas jazdy. Max 9999.
7. Cyfrowy obrotomierz.
8. Wersja oprogramowania (potrzebne tylko do produkcji).
Obrazek
K
KoKo

Post autor: KoKo »

spopoko fajnie wiedziec takie cos

-- Nie Cze 28, 2009 11:52 pm --

a mam jeszcze pytanie o co chodzi z tymi impulsami na 1 km
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Nie wiem dokładnie, pewnie dosłownie, liczy ile impulsów dostają zegary na 1000metrów...
Obrazek
Awatar użytkownika
mgodles
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 01 gru 2008, 10:05
Lokalizacja: wyszków

Post autor: mgodles »

dużo pomysłów dzięki za podpowiedzi mam jeszcze jeden problem wymieniałem uszczelniacz wybieraka i spuściłem olej z skrzyni i odkręciłem śrubę która wskazuje maksimum oleju i przez nią wlałem olej teraz zaczyna się problem ,nie mogę spowrotem jej wkręcic . ta.śruba za gwintem ma jakby 2cm bolca nie gwintowanego . teraz moje pytanie czy ona czemuś jeszcze służy czy morzna ją zastąpić jakąś inną śrubą co o tym myślicie miał ktoś już taki problem kolejne pytanie co z biegamy ? pomocy w środę jadę do zakopanego z 500 kilometrów pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jak najszybciej
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Czyli nie tą śrube wykręciłeś no i teraz problem,u mnie śruba max oleju jest patrząc z przodu nad prawą osią napędową ściągasz koło przednie od kierowcy i widzisz tą śrube.Przypuszczam że ten nie nagwintowany bolec to jakaś blokada drążków w skrzyni biegów.
Która to śruba?

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”