VW Polo 86C2f coupe Potrzebujące czasu ;)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Ż
Żywiec
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 26 lut 2012, 9:18

VW Polo 86C2f coupe Potrzebujące czasu ;)

Post autor: Żywiec »

Nadszedł czas zaprezentować to co otrzymałem od chłopaków za free więc nie ma co narzekać tylko trzeba wsadzić w to troche czasu i pieniędzy.
VW POLO
86c2f w budzie coupe
Silnik 1,3
wg poprzedniego właściciela 75KM (więc to by było 3F), ale coś mi sie nie podoba obudowa filtra, czy 3f Nie miało plastikowej prostokątnej za lampą? Chyba ze coś tu zdrucone jest :/ w przypadku gdyby to nie było 3F w niedalekiej przyszłości szukał bym czegoś na swap (np 1.4 16V, G40 cieżko znaleźć)
w środku bida tzn obrotomierza brak
Aktualnie do zrobienia:
Wszystko :D
a przede wszystkim wymienić zbiornik, doprowadzić silnik do ładu, znaleźć klape bagażnika, zglebić i dopiero potem myśleć o "ulepszaniu"
Pare fot poglądowych
Może akurat mi powiecie czy to na pewno jest 3F
Niestety Polo miesiąca z niego nie będzie :D

PS. zdjęcia robione na szybko, jak ogarnę auto to sie będę popisywał umiejętnościami :)

buda
Obrazek
Obrazek
Obrazek

wnętrze
Obrazek
Obrazek

i wspomniany silnik
Obrazek
Obrazek
s
sztahu
Początkujący
Początkujący
Posty: 191
Rejestracja: 02 lut 2012, 21:32

Post autor: sztahu »

ja bym powiedział ze to 1.0 z wygladu silnika i wnetrza
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No troche do ogarnięcia jest :), kolor dobry nawet koła w git są.
PY G40 nie ma problemu ze znalezieniem tylko w jakiej kondycji kompresor i reszta i za jakie siano :crazy:
3f to na bank nie jest :grin: też stawiam na 1.0,z tyłu w bagaju na ścianie, może jest jeszcze naklejka tam znajdziesz kod silnika.
A tak poza tym powodzenia ;)
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

A ja ze AAV :crazy:
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

Odrazu powiem tak napewno to nie jest silnik 3f z 75koniami. albo to jest aau 1.0 o mocy 45koni albo aav 1.3 o 55 kucach. Jaka pojemnosc masz w dowodzie wpisana i ile kw ??
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No 1.0 chyba by miał grzyba na aparacie zapłonowym :)
Heh a moze nie ma dowodu :grin:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Ż
Żywiec
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 26 lut 2012, 9:18

Post autor: Żywiec »

Nie no z 1.0 mnie nie załamujcie nawet :D
w dowodzie wpisane 1.3

buuu no i trzeba będzie kombinować jakiegoś SWAP'a...
Obrazek
Awatar użytkownika
Marecki1402
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 14 lip 2011, 23:01
Lokalizacja: SB

Post autor: Marecki1402 »

No to naprawdę powodzenia życzę bo widzę ze tu trochę roboty jest:)
Moje srebrna gertruda

viewtopic.php?f=78&t=51655
Ż
Żywiec
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 26 lut 2012, 9:18

Post autor: Żywiec »

Dziękuje :D
Póki co niestety pogoda nie dopisywała... zimno - dłubać sie nie chciało, no i zająłem sie malowaniem O-Z w audi... a 17cali to jest co docierać...

Najgorszym dla mnie dalej jest rozszyfrowanie co to za silnik :D otóż pierwsza rzecz o jakie myśle to oprócz zmian takich jak poprawa wnętrza, lampek (kosmetyka wizualna) to w głowie mi siedzi jakiś SWAP.
Ostatnio tak zerknąłem na inne foty z komory silnika i przypomina mi on 1.3 2G - Pierburg 2E jednak w stosunku do auta 1.3 2G - Pierburg 2Epolityk'a to mam inną kopułke... gdzie tu na bloku szukać oznaczenia ? lub ewentualnie gdzie jeszcze indziej?
Brak tej wiedzy uniemożliwia mi myślenie o SWAP;owaniu, brak decyzji na swap uniemożliwia mi znowu zakup niedziurawego zbiornika paliwa, a po co remontować auto które nie jeździ więc kosmetyki też nie ruszałem i tak koło sie zamyka :/


Edit 06/04/12

No dobra powiedzmy że to AAV :D
Na ABU to z tym problemów po za zmianą bloka, wtrysku i kolektora to nie ma ? Osprzet z AAV pasuje? Przynajmniej do takich wniosków doszedłem...
Obrazek
Awatar użytkownika
danzel6n2
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 201
Rejestracja: 16 mar 2011, 19:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: danzel6n2 »

Wg mnie to 1.0 bo mialem taka polowe i dokladnie ten sam silnik...powodzenia w modach pozdro :grin:
Dzierżązna 2011
Ślesin 2012

II miesce w siatkowke CIAPKI POWER Ślesin 2012
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=33089
BYLO Polo 6n2
jest golf V
Awatar użytkownika
Ditu
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 277
Rejestracja: 22 lip 2010, 13:17
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Ditu »

Jak dla mnie to AAV 1.0 tak na 90% mam identyko ,skrzynka 4?
A co do reszty powoli i będzie git :agree:
:arrow:
 
Dzierżązna 2011/Ślesin 2012/Ślesin 2013/Dzierżązna 2013...
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

no to jest jeszcze 10% miałem taką kiedyś, wyglądał silnik identycznie był 1.3 skrzynia 4 wnętrze to samo jak ma w dowodzie 1.3 no to chyba tyle ma jeszcze właściciel nie powiedział ile kw w dowodzie, ogólnie temat chyba olany :victory:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

na 1000000% to nie 3f, ktoś ci wcisnął tonę kitu
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”