[6n2] Błąd 16726 P0342 1,4 MPI ANW

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
oxxo
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 18 cze 2011, 17:12
Lokalizacja: Łódź

[6n2] Błąd 16726 P0342 1,4 MPI ANW

Post autor: oxxo »

Polo Classic 1,4 MPI kod silnika ANW 2000 rok produkcji.
Mam problem z silnikiem szarpie przy niskich obrotach zarówno na benzynie i na gazie. Problem mam przy przyspieszaniu. Silnik czasem gaśnie np. przy dojeżdźaniu do świateł.
Wymieniłem świece na NGK platynowe i przewody NGK, filtr powietrza czysty, odma przeczyszczona, przepustnica też i zrobiona adaptacja.
Pojawił się błąd 16726 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2 - niskie napięcie brak osprzętu/niezwiązany ze sprzętem BŁĄD SPORADYCZNY i nie da się go usunąć. Czasem pojawia się też błąd czujnika temperatury.
dzisiaj odłączyłem czujnik 030907601 wałka rozrządu. silnik normalnie zapalił ale pojawił się błąd 16727 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2 - wysokie napięcie brak osprzętu/niezwiązany ze sprzętem BŁĄD SPORADYCZNY
Jak to możliwe że silnik pracował z odłączonym czujnikiem.


Jeżeli włączę np. 5 bieg i będę jechał na niskich obrotach wypadają zapłony (odczytane VAG COM)
Z
Zico63c
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:58

Post autor: Zico63c »

Inny rodzaj błędu tego czujnika:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1062231.html
I jeszcze wiele tematów w necie; warto poruszać googla...
o
oxxo
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 18 cze 2011, 17:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: oxxo »

szukałem i nic konkretnego nie znalazłem. a ten post niczego nie wyjaśnia
Z
Zico63c
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:58

Post autor: Zico63c »

Niektóre sterowniki pracują mimo jego odpięcia - to odpowiedź na pytanie "jak mógł pracować".
A błąd wskazuje że trzeba zająć się czujnikiem lub instalacją do niego. :hello:
o
oxxo
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 18 cze 2011, 17:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: oxxo »

dzisiaj (mokro na dworze) zauważyłem że cewka ma przebicie na trzecim cylindrze, iskra przeskakuje z miejsca gdzie zakładamy przewód do modułu do obudowy cewki. jutro mam zamiar kupić nową i zobaczę co będzie dalej. tylko nie wiem jakiej firmy a chcę coś dobrego w rozsądnej cenie. Cewka raczej nie załatwi problemu czujnika wałka ale powinna pomóc na wypadanie zapłonów
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

ja obstawiam na Bremi choc troche kosztuje ale wiadomo ze za cos sie pałci wytrzyma długo.
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
o
oxxo
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 18 cze 2011, 17:12
Lokalizacja: Łódź

Post autor: oxxo »

Wymieniłem cewkę Magneti Marelli i wszystko na razie jest OK
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”