[6N] Kręci nie odpala.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Wymień ten filtr paliwa, bo naprawdę koszt nie wielki a może stworzyć problem.
Ale nie podoba mi się że ci tą bene czuć, możliwe że faktycznie coś z elektryka jest, mówisz iskra jest ale może słaba albo czasami zanika i nie przepala całej beny.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
choclateman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 27 gru 2009, 21:03

Post autor: choclateman »

zakupiłem filtr (cena 22zł) i filtr powietrza (15zł?) czyli śmiech na sali ;) dziś to wymienię i zobaczymy. a co myślicie o tej cewce? może coś tam się przedostawać pęknięciami? zastanawiam się jeszcze nad przewodami zapłonowymi. Niby wymieniane, ale za dużo za nie nie zapłaciłem, więc może już sa do niczego?

jakie kable do Polo 6N 1995r 1.3 40KW ? Co myślicie o tych?
http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-ng ... 81285.html

cena cewki w sklepie 130zł, a tu na allegro znalazłem coś takiego
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=21 ... rule_id=45
everybody lies.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Cewkę zapłonową też mam taka niby szitowatą jak na razie działa.
Co do kabli to NGK dobre są osobiście wole BERU.

Spokojnie, wymień na razie co masz, ale coś czuje że to z zapłonem będze lipa.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
choclateman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 27 gru 2009, 21:03

Post autor: choclateman »

myślisz, że to coś z zapłonem? jeżeli nie filtr to cewka albo kable tak mi się wydaję
everybody lies.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

albo czujnik halla
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

[quote=""okinoi""]Skoro z prądami wydaje się być wszytsko ok to trzeba szukać z paliwem. Pompka chodzi co nie znaczy że daje odpowiednie ciśnienie. Jak juz zapali to chodzi dobrze ? Nic nie przerywa ?[/quote]

Jak juz zapalil to chwile go mulilo i przygasał po dodaniu szybko gazu ale po ok 5 min chodzil juz normalnie jakby nigdy nic. U siebie raczej elektryke wykluczam bo nie jest ta sytuacja zalezna w wilgoci. Moze jednak cos z paliwem mam skoro dodawanie gazu pomoglo. Jak bede miał chwile to umowie sie z mechanikiem na sprawdzenie pompki lub zapytam moze cos doradzi. Dam znac jak bede cos wiedział wiecej.

Jesli ktos naprawi swoj problem to piszcie ;)
Awatar użytkownika
_MATI_
Początkujący
Początkujący
Posty: 198
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:35

Post autor: _MATI_ »

[quote=""choclateman""]gdy silnik się nagrzeje z dmuchawy czuć benzynę, gdy otwierałem maskę czuć jakby z filtra powietrza[/quote] odma jest dobrze zamontowana?
Awatar użytkownika
choclateman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 27 gru 2009, 21:03

Post autor: choclateman »

[quote=""_MATI_""][quote=""choclateman""]gdy silnik się nagrzeje z dmuchawy czuć benzynę, gdy otwierałem maskę czuć jakby z filtra powietrza[/quote] odma jest dobrze zamontowana?[/quote]

nie wiem, nie znam się, ale coś może być na rzeczy bo mam wycieki z oleju.

[quote=""Czołg GT""]albo czujnik halla[/quote]
a Ty dalej twardo ;)


[quote=""Kamil K""]Jak juz zapalil to chwile go mulilo i przygasał po dodaniu szybko gazu ale po ok 5 min chodzil juz normalnie jakby nigdy nic. U siebie raczej elektryke wykluczam bo nie jest ta sytuacja zalezna w wilgoci. Moze jednak cos z paliwem mam skoro dodawanie gazu pomoglo. Jak bede miał chwile to umowie sie z mechanikiem na sprawdzenie pompki lub zapytam moze cos doradzi. Dam znac jak bede cos wiedział wiecej.[/quote]

dokładnie to samo u mnie. wczoraj na lince odpalił, troche przygasał, ale pojeździłem chwilę i było już ok. Dziś rano dopiero za 3-4 razem odpalił i też gdy dodałem szybko gaz to zgasł. Na obrotach -2000 strasznie się dławi i przygasa, na 2000+ chodzi poprawnie.
everybody lies.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

[quote=""choclateman""]Na obrotach -2000 strasznie się dławi i przygasa, na 2000+ chodzi poprawnie.[/quote]

Dokladnie, mialem takze ten objaw. Dam znac jak sprawdze pompe paliwa.
Awatar użytkownika
choclateman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 27 gru 2009, 21:03

Post autor: choclateman »

samochód stał dwa dni i odpalił bez problemu i chodzi jak należy. wymieniłem przed wyjazdem filtr powietrza, ale nie sądzę żeby to była przyczyna. Na dniach wymienię jeszcze filtr paliwa i zobaczymy.

coraz bardziej boli głowa od zapachu benzyny z wywiewu :/
everybody lies.
O
Obelix
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 10 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Obelix »

objawy przytkanego filtru paliwa to nie wkręcanie się na obroty-najczęsciej; jak masz pękniętą cewkę to wymień bo wjedziesz w kałużę i kręcąc rozładujesz aku a i tak odpali po wyschnięciu-koszt cewki ok120zł; ale jak na moje oko to masz problem z dostosowaniem mieszanki
Awatar użytkownika
choclateman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 27 gru 2009, 21:03

Post autor: choclateman »

[quote=""Obelix""]ale jak na moje oko to masz problem z dostosowaniem mieszanki[/quote]

tzn? proszę wytłumaczyć jak dla laika ;)
everybody lies.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Mechanik stwierdzil że pompa paliwa jest sprawna. Wczoraj polo znow nie odpalilo. Myslalem takze czy to nie wina czujnika halla (iskra była). W ksiazce sam naprawiam jest sposob na sprawdzenie go. Po zaplonie powinien miec minimum 9V. Moj miał 7,5V. Po chwili wskoczylo 11,5V i samochod odpalil ;) Sprawdzcie u siebie miernikiem HALLA jak wam nie pali. Jutro zmieniam caly aparat zaplonowy :)
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No ja czekam na efekty, szukam wszystkich objawów uszkodzeń tego typu. :piwo:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
B
Ben
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 54
Rejestracja: 23 maja 2011, 15:43
Lokalizacja: Wąpielsk/Toruń

Post autor: Ben »

Kolego, jezeli odpala Ci po dodaniu gazu, a nie chodzi na wolnych obrotach gdy jest zimna to wyczyść przepusnice + adaptacja VAG-iem. Sprawdzone u mnie. Stało to się od razu. Daj znać czy pomogło ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”