[6n] Słabe hamulce-porównanie z 6N2

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""cage009""]Wymieniałem niecałe pół roku temu płyn, teraz szczęki w bębnach, i dalej nic. Jak słabo hamował tak słabo hamuje. Teraz jednak wezmę się za te tarcze :-)[/quote]

bez przejścia na rozmiar tarcz oczko wyżej nie licz na znaczącą poprawę w hamowaniu
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

Tzn? Możesz rozwinąć wypowiedź?? ;-)
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

U mnie wymiana tarcz i klocków dała znaczną poprawę, pedał nie wpada mi w podłogę czy coś i nie narzekam że źle hamuje. Grunt to kupić części z wyższej półki ;p
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""cage009""]Tzn? Możesz rozwinąć wypowiedź?? ;-)[/quote]

tarcze przod rozmiar gti i tarcze na belce tylnej
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""cage009""]Tzn? Możesz rozwinąć wypowiedź?? ;-)[/quote]
Turzolowi chodziło o założenie na tył tarcz zamiast bębnów, a na przód tarcze o średnicy 256mm z gti.
viewtopic.php?f=13&t=312&hilit=tarcze+ty%C5%82 parę tematów było użyj wyszukiwarki.
Turzol, jak rozwijasz temat pompy z golfa ??
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

U mnie hamole kiepskie :( Ostatnio wymieniłem cały tył (bębny, szczęki, sprężynki a nawet obie linki od ręcznego) co do przodu to nic nie robiłem i nie wiem wiem kiedy było cokolwiek robione. Może trzeba by zajrzeć i powymieniać tylko co? klocki, tarcze :-D
jak myślicie?
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

jakies bajki tu wypisujecie 6N ma slabe chamulce nigdy sie z tym niezgodze moje super chamuje mam go 2 lata i nic jeszcze z champlami nierobilem
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

rolf:
primo:oglądałeś kiedyś słownik ??
secundo: polo ma słabe hamulce, to że jesteś zadowolony to nic nie oznacza.
r
rolf
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 507
Rejestracja: 16 lis 2008, 9:16
Lokalizacja: Sląskie

Post autor: rolf »

dla mnie oznacza jezdzilem juz ilestam samochodami i rozpoznam slabe hamulce[quote=""borys_wrocek""]secundo: polo ma słabe hamulce, to że jesteś zadowolony to nic nie oznacza[/quote]
Awatar użytkownika
cage009
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 312
Rejestracja: 21 lis 2008, 18:43
Lokalizacja: KRA

Post autor: cage009 »

[quote=""rolf""]dla mnie oznacza jezdzilem juz ilestam samochodami i rozpoznam slabe hamulce
borys_wrocek napisał(a):
secundo: polo ma słabe hamulce, to że jesteś zadowolony to nic nie oznacza
[/quote]


ja też kilkoma jeździłem i uważam że moje polo ma słabe hamulce co nie znaczy że inne 6n mają słabe. Jedna ciekawostka daje mi do myślenia, rano kiedy po całej nocy wsiadam do poli to na samym początku naprawdę hamuje rewelacyjnie, ale już po kilku hamowaniach wszystko wraca do normy. Podejrzewam że tarcze są zaśniedziałe i wtedy lepiej łapie...może czas zmienić na lepsze i wtedy już będzie cały czas ok. Co o tym myślicie? Skąd to ranne hamowanie na zimnych tarczach jest mocniejsze i wydajniejsze??
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Też to kiedyś zauważyłem. Dodatkowo przyglądam sie regularnie klockom i mogę powiedzieć że one sie prawie w ogóle nie zużywają (przynajmniej u mnie - 3 lata) i pewnie w tym tkwi jakiś procent problemu. Klocki sa za twarde i nie chcą sie "kleić" do tarczy. Pewnie na wiosnę przetoczę tarcze i wymienię klocki - tylko jak trafić na dość miękkie.
Obrazek
Awatar użytkownika
PiterVR6
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 684
Rejestracja: 17 sie 2009, 13:53
Lokalizacja: Harta

Post autor: PiterVR6 »

[quote=""turzol""] to że w heble z GTI + pompa 23bar zaczynają dopiero hamować jak należy w 6N-ce[/quote]

hah kto Ci powiedział że pompa da 23bary ?

testowałem u siebie rózne pompy i serwa , gti polo golf z absem i bez i powiem tak
najlepiej hamował zestaw serwo z paska b3 duze ledwo wchodzi i do tego pompa 22mm zeliwna ori vw ten zestaw blokował koła bez wiekszego problemu , jedynie był problem z utrzymanie na drodze bo tył za mocno brał
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

[quote=""Archeo""]Też to kiedyś zauważyłem. Dodatkowo przyglądam sie regularnie klockom i mogę powiedzieć że one sie prawie w ogóle nie zużywają (przynajmniej u mnie - 3 lata) i pewnie w tym tkwi jakiś procent problemu. Klocki sa za twarde i nie chcą sie "kleić" do tarczy. Pewnie na wiosnę przetoczę tarcze i wymienię klocki - tylko jak trafić na dość miękkie.[/quote]
nie tylko klocki ,tarcze , bębny ,szczęki maja znaczenie przy hamowaniu , ale płyn hamulcowy też i wymienia się go przynajmniej co 2 lata .
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”