Sołtysowa Polowica :) 6N '98, 1.0 (z nową felgą)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

dobre hamulce kupic np ATE i bedzie ok z hamowaniem.
pawellini
sprzedany silnik

Sołtys
pogadaj z kolegą z klubu Sakosiem, on ogarnia dobrze polowki myślę ze swapa też spokojnie dał rade by zrobić zwłaszcza że tyle razy on swoje g40 przekładał że szok :D
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

Nie wiem czy ko zack nie ma czasami AEX-a na sprzedanie, bo swap na 1.6 robił i taki silnik poprzednio miał
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

1.4 AEX tez bardzo dobry silnik. myślę że możesz spokojnie brać.
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
Sołtys
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 gru 2011, 12:28
Lokalizacja: WPI

Post autor: Sołtys »

Ech, te ograniczenia na forum - tam kilka postów wyżej jest takie ładne zjęcie ze stawem i prośba o pomoc w diagnoziw, jakby kto wiedział to z góry dziękuję :)

Z przyczyn tych samych co powyżej, nie mogę jeszcze ani wysłać PW do ko zacka ani tym bardziej do Sakosia, będę musiał znaleźć jakieś ich tematy i podyskutowac publicznie :)

kolo - możesz podać jakiegos linka co do tych hebli, to sobie od razu wycenę zrobię :)
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

Dobrnąłeś do dyszki postów, teraz powinno być z górki ;) czyli PW już powinno chodzić.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Sołtys wejdź na allegro wpisz "tarcze ATE VW polo" znajdź takie co mają 239x18 i po sprawie :grin: Do tego klocki też ATE. ATE PD nacinane droższe ale fajniejsze zdecydowanie.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Sołtys
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 gru 2011, 12:28
Lokalizacja: WPI

Post autor: Sołtys »

Dobra, znalezione, teraz czas porównac ceny z aledrogo. Zobaczymy jeszcze z czasem, nie chce mi się kilka razy wszystkiego rozkręcać - najchętniej zrobiłbym od razu heble, amortyzatory, obejrzał wachacze i końcówki drążka (cos mi za luźno chodzi ostatnio) i załozył letnie oponki na jakims alu :) Zobaczymy, ile na Matki Boskiej Pienięznej spłynie na konto :)

PW cieszy - kolejny poziom cywilizacyjny osiągnięty :)

Ktoś ma jakiś pomysł z tym problemem z odpalaniem?
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

[quote=""kolo""]1.4 AEX tez bardzo dobry silnik. myślę że możesz spokojnie brać.[/quote]

dokładnie, do jazdy w mieście w sam raz, a i na trasy też nie będzie lipy ( 3 osoby, załadowany bagażem i 150 km/h na budziku)
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""pawellini""]Sołtys kolega Czaja ma silnik 1,4 AEX od czerwonej,może by Ci sprzedał w fajnych pieniądzach :)[/quote]
Juz nie mam :)
Co do odpalania to obadaj cewke czy jest w porządku.ewentualnie może cos z paliwem?
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""Sołtys""]Co do przekładki i hebelków - akurat heble pewnie będą robione na wiosnę przy okazji zmiany opon i ew. zmiany felg na coś co wygląda A stalówki pójdą wtedy do piaskowania i malowania i będą na zimę. Powinienem udziergać na tyle, żeby włozyć już coś przyzwoitego, więc - akurat w tym przypadku - nie będzie aż tak bardzo budżetowo. "Kochanie, to przecież bezpieczeństwo nasze i naszych dzieci, hamulce muszą być dobre ".Co do silnika - padło hasło "jakieś 1.6, najlepiej jakby Ci się udało dorwać wersję GTI" - konkretu jeszcze nie ma, trzeba poczytać co i jak z przekładką itd, poszukać w miarę sprawnego silnika, skrzyni, odłożyć kasę - jaki się trafi, taki będzie[/quote]
Na komplet do hamowania wystarczy ate.Jak bedziesz zmienial silnik 1.4aex wystarczy spalanie male i jezdzi sie dosc dobrze.
Wystarczy silnik skrzynia i reszta od biedy zostac moze.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Sołtys napisz do mnie na pw a podam Ci namiary na firmę z której ja brałem graty ATE i są w najlepszych cenach. Mieszczą się w Milanówku.
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

[quote=""pawellini""]Sołtys napisz do mnie na pw a podam Ci namiary na firmę z której ja brałem graty ATE i są w najlepszych cenach. Mieszczą się w Milanówku.[/quote]

tam przy Królewskiej?
Obrazek
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

Firma nazywa się następująco:
RS Auto Części
ul.Wiosenna 16
05-822 Milanówek

tel: 22 423 40 90
tel kom: 698 610 046
530 540 000

www.tanioidobrze.pl
Awatar użytkownika
Sołtys
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 24 gru 2011, 12:28
Lokalizacja: WPI

Post autor: Sołtys »

Póki co bardzo przyziemne sprawy - jak zawieszenie... I tak:

- zanabyte końcówki drążków i silentblocki wahaczy w całkiem przyzwoitej cenie - 56 zeta za wszystko :) W sobotę wymiana.
- przy okazji spojrzymy na amortyzatory o których wspominał Czaja i na hebelki, jak się mają...
- w sobotę będzie też - w końcu - zestaw siłowników tylnej klapy, matko, jakie to jest wk...
- za to nie mogę dorwać zamka do maski, będzie trzeba rozszerzyć poszukiwania.

Tyle na teraz. Na zaś:

- olej był zmieniany przy 170k, jest 182,5 więc powoli wypadałoby się przymierzać. Poprzednia właścicielka przekazała sms-em informację, że "to był olej mobil"... Tja, pomogła, ale koniec końców wiem też, jaki mechanik jej go zmieniał, trzeba będzie podpytać :)
- rozrząd - brrr, aż się wzdrygam przed tym słowem - ojciec kumpla ostatnio, tylko podjechałem, zgasiłem silnik - a zapuść go jeszcze raz, a otwórz silnik... Szacunek dla ucha i nagana własnej ślepoty - w książce serwisowej stoi jak byk, rozrząd przy 90k km... Może jeszcze kilka przeżyje :)

Powyższe dobitnie świadczy, że zanim zacznę się w nią "bawić", trochę będzie trzeba przy niej zrobić, żeby się nie zatchło biedactwo.

PS. Polowica pomimo że nie jest autem terenowym (choć bez gleby stoi dosyć wysoko) zaliczyła ostatnimi dniami kilka driftów i doznań ekstremalnych na moich lokalnych błotach - tzn drogach - i jeszcze oboje żyjemy. Chwała :)

W sobotę coś może cyknę z napraw :)

Kłaniam, Sołtys
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

co do oleju to tyle samo dowiedziałem od dziewczyny jak kupowałem Polo: "olej? półsyntetyk... a jaki to nie wiem"
amorki warto zmienić bo wtedy jak na spocie maskę się docisnęło to poszedł w dół, odbił w górę i znowu w dół bujnęło czyli zużyte ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”