Rezerwa nie świeci

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

u
unknownman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 15 cze 2009, 20:45
Lokalizacja: Lublin

Rezerwa nie świeci

Post autor: unknownman »

Witam.
Jako że będę zmieniał bak to przy okazji może rozwiążę mój problem.
Odkąd kupiłem Polówkę nie świeci mi rezerwa, kiedyś na początku musiałem nawet lecieć na stację po kanisterek ;)

W związku z tym chciałem spytać, co może być przyczyną? Coś w lampką w zegarach, czy może jakiś czujnik w baku siadł?

Będę wdzięczny za sugestie.
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

powiedz mi w którym miejscu masz rezerwe w polo 86c2f ?? i najlepiej umiesc fotke bo dam glowe uciac ze nic nigdy takiego seryjnie nie wyszlo :butcher:
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

podtwierdzam, ja też nie posiadam sygnalizacji rezerwy, i już nie ras biegałem na stację, od tamtej pory nie schodzę poniżej 10l (okłamania wskaźnika też są tego przyczyną, nigdy do końca nie wiem ile tam dokładnie mam)
no i jeden plus jak jeździsz nie na pustym baku - chłodzenie pompy paliwem ;)
k
kamien
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kamien »

W 2f nie ma lampki rezerwy
u
unknownman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 15 cze 2009, 20:45
Lokalizacja: Lublin

Post autor: unknownman »

Aa, no to by wiele wyjaśniało :-D
Jest jedna lampka przy zegarach nieoznaczona i myślałem, że może właśnie ona odpowiada za "rezerwę".
Dzięki za uświadomienie ;)

[quote="Crazy"]od tamtej pory nie schodzę poniżej 10l (okłamania wskaźnika też są tego przyczyną, nigdy do końca nie wiem ile tam dokładnie mam)[/quote]
No właśnie.. Ja tankuję jak wskazówka zbliża mi się do czerwonego. A do baku wchodzi maks 30 litrów zawsze.. Czyli ten "czerwony obszar" to mniej więcej 12 litrów? :)
W sumie wolę tego nie sprawdzać, ale dam głowę, że przy wizycie po kanisterek wskazówka nie wleciała na to pole nawet ;)
Da się jakoś ten wskaźnik poprawić, żeby lepiej wskazywał?
Awatar użytkownika
TheR
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 10 kwie 2009, 10:59
Lokalizacja: R.Śl - Silesia

Post autor: TheR »

Witam :)

W książce jest napisane:

- Rezerwa to 6 litrów
- Bak ma 36 litrów
(ale jak pamiętam są rożne wielkości baków)

:)

No a że już jest rozmowa o baku to mam pytanie :

Czy u Was też tak długo trwa podnoszenie się wskaźnika ??

Pozdrówka :jester:
[url=http://www.ppkonstruktor.pl/]"Klikniesz ??" <!-- s]
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

VW chyba w dalszym ciagu nie instaluje lampki rezerwy.

Mnie sie podnosi bardzo nie rownomiernie, najpier troche szybko tak mniej wiecej do 1/4 potem za polowe powoli a do pelna juz prawie stoi w miejscu .
Awatar użytkownika
witek1982
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:14
Lokalizacja: Legnica/Wrocław

Post autor: witek1982 »

U mnie jak jest mało w baku to bardzo wolno do 1/4 sie podnosi, jak jest pełny bak to szybko do końca idzie natomiast jak biore ostre zakręty to spada mi poziom a później jak trochę pojadę po prostej ze stałą prędkością to się wyrównuje, no i przy hamowaniu idzie trochę do góry, ale wolno no i przy przyspieszaniu lekko opada, generalnie- nie wiem ile w baku dokładnie mam :)
Awatar użytkownika
dru8d
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 14 lis 2008, 6:48
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dru8d »

Ja wymieniałem bak w tamtym roku i co do pojemności to u mnie na pewno nie ma 42 litrów tylko mniej więcej 48-50 l. Nie zdarzyło mi się nigdy lać do pustego, ale najwięcej ile nalałem to 45 litrów. Bak został zakupiony w Intercars.
VW Polo Fox Style 86C/2F (Steilheck), rocznik: 1994, silnik 1.05i, kolor: Classic Green Perl LC6U, audio: Pioneer DEH-4000 UB ( 2 + sub)
N
Neccy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Neccy »

A pytanie - czy ktoś wpadł na pomysł żeby spróbować zainstalować lampkę rezerwy? Da się coś takiego zrobić? Sam mam problemy z wahaniem jak kolega:
jak jest pełny bak to szybko do końca idzie natomiast jak biore ostre zakręty to spada mi poziom a później jak trochę pojadę po prostej ze stałą prędkością to się wyrównuje, no i przy hamowaniu idzie trochę do góry, ale wolno no i przy przyspieszaniu lekko opada, generalnie- nie wiem ile w baku dokładnie mam
szczególnie dokuczliwe to jest jak wskazówka mija poziom połowy. Tak więc pierwsze ok 20 l przejeżdżam ze spokojem, a drugie - zawsze z zastanawianiem ile tam jeszcze tego jest. Podobno to może być wina ubrudzonego (zaszlamionego) pływaka, jeszcze z tym nie walczyłem.
k
kryniu85r
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 59
Rejestracja: 28 mar 2009, 11:29
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kryniu85r »

to jesz wad poloweczki, u mnie tak samo jak mam okolo 15ltr to powoli sie pdnosi jak mam pelny to szybciej duzo i tj standard we wszystkich polowkah (hondy atomist maja nawet jak jest silnik wylaczony pokazany poziom paliwa),ja juz sie nauczylem i tak jak kolega napisal wyzej jak mam mniej niz 10ltr to jade sie zalac zebypozniej nie biegac zkarnisterkiem, a ze nie ma kontrolki rezey , w maluchu byla taka kontrolka
5,6 Pb /100km
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

eeeeee! no nie porównujmy maluchów do polówki! nie wymieniłbym polówki na 30 maluchów!!!
Co do baku jeszcze się wypowiem że teraz produkują zamienniki o większych pojemnościach, wlewając pod korek strałka dźwiga się w sufit, szacuje tak ja pisał kolega dru8d około 48-50litrów
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

zeby zrobic dobry wskażnik i lampke rezerwy trzebabybylo zacząć od zmiany pływaka , bo niestety jest za duza bezwładność pływaka .. byly plany , ale jakos sie zebrac w sobie nie umiem .. chodzi o zmierzenie napięcia na pinach pływaka w zależności od poziomu paliwa w baku i na jakims mikro kontrolerza badz tranzystorze ( moze nawet i na diodzie) wykonanie strerowania dioda .. oczywiscie wskazania beda nie zawsze poprawne taki urok plywaka .. najlepiej bylo by zastosowac nowy "plywak" tzn .. 2 czujniki .. 1 na dnie baku ( odrazu rozwiazalby sie problem kontrolki rezerwy ) 2 na gorze .. różnica pomiedzy wskazaniami tych czujnikow dawalaby nam realny poziom paliwa .. moze kiedys pokombinuje nad takim rozwiazaniem ,ale aktualnie nie mam zbytnio czasu na kombinacje :/
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”