[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
sumo13
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 02 paź 2011, 12:53

Post autor: sumo13 »

dzieki za foto :grin: bo juz zaczynalem watpic czy zmieszcze 2.0 z golfa gti ale jak widze polo z vr6 to moj 2.0 wejdzie smialo :grin:
Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

jak Niemiec wsadził jakoś to i Polak też powinien :D


Najlepiej pogadaj z kimś kto robił taki zabieg.

no a jak sie uda to tylko się cieszyć trzeba z takiej rakiety.

:amen:
s
sumo13
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 02 paź 2011, 12:53

Post autor: sumo13 »

no narazie prace wstrzymane przez mroz ale jak sie tylko ociepli to zabieram sie do roboty... robie to z kuzynem on ma juz swapa w polonezie ma silnik od sierry ale niestety nie wiem jaki tylko raz nim jezdzilem i jest kosmos :grin: A jest ktos na tym forum kto wstawil cos wiekszego od ABU? bo z tego co widzialem to same ABU wstawiacie?
s
sumo13
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 02 paź 2011, 12:53

Post autor: sumo13 »

mam jeszcze jedno pytanko jak robicie swap na 1.6 ABU to zostawiacie skrzynie biegow z polo czy dajecie z golfa?
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""sumo13""]swapa w polonezie ma silnik od sierry [/quote]

podejrzewam że 2.0, wychodziły nawet takie przez chwilę seryjnie chyba, tak samo jak 2.0 z fiata ;)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Skfarek były były, pacholęciem będąc jeździłem czasem takim bo u ojca w robocie takie były we "flocie" w kolorze srebrny metallic, który normalnie w palcie nie wystepowal
ojciec wtedy miał zwykłego 1.6 to pamiętam jaki byłem podjarany tym 2.0 że taka kultura i tak lata (moje pierwsze myśli o swapie w wieku ok 10 lat :crazy: )
B
BobeR
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:37
Lokalizacja: Milicz

Post autor: BobeR »

ja mam pytanie, jakby wygladala sprawa SWAP'a silnika 1,4 TDI 75km z LUPO albo 1,6 TD (SB) z golfa 2?
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

[quote=""BobeR""]ja mam pytanie, jakby wygladala sprawa SWAP'a silnika 1,4 TDI 75km z LUPO albo 1,6 TDI (SB) z golfa 2?[/quote]
z 1.6TD ta sama bajka jak z kazdym "big block-iem" VW rzezba...
co do 1,4 moze latwiej mechanicznie bo 3 gary i wiecej miejsca ale za to kabli wiecej...

inna sprawa ze ON drozsze od PB... :grin:
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

[quote=""mlody90""]inna sprawa ze ON drozsze od PB... :grin:[/quote]

to policz jeszcze koszty podrozowania. z uwzglednieniem ze Diesel spali minimum litr mniej
B
BobeR
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:37
Lokalizacja: Milicz

Post autor: BobeR »

ON moze i droższe ale właśnie to co bruczyk napisał, auto mniej pali ;D:P...

to ze w 1,4 wiecej kabli, to mnie nie przeraza...
chodzi mi o samo umiejscowienie silnika...

do 1,6 bede musial spawac wózek albo cos...
a do 1,4 tez? bo zlyszalem ze silniki w lupo sa pochylone tak jak w 2f'ie?
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

[quote=""bruczyk""][quote=""mlody90""]inna sprawa ze ON drozsze od PB... :grin:[/quote]

to policz jeszcze koszty podrozowania. z uwzglednieniem ze Diesel spali minimum litr mniej[/quote]
to dolicz jeszcze caly swap itd, itp... :grin:
diesel to do autobusu, tira itp... :blush2:
nie jestem jakims fanem diesla... wole juz znienawidzone przez niektorych LPG niz ON... :crazy:
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""mlody90""]diesel to do autobusu, tira itp... [/quote]

tak idąc tym torem to jeszcze gaz do kuchenek :rotfl:

BobeR przy pomodzeniu to 1.6TD w lekkiej budzie może naprawdę fajnie się odpychać. Kumpel na FKP (nick Marcin Wolski chyba) miał zdłubaną Fiestę MK3 z 1.8 td pod machą zrobioną na coś powyzej 100 kucy i robiła ładny przeciąg :grin: Wiem że 100 kucy to niby niedużo ale tu chodzi o moment w lekkiej budzie :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""Skfarek""]przy pomodzeniu to 1.6TD w lekkiej budzie może naprawdę fajnie się odpychać[/quote]
Potwierdzam :) Mój znajomy ma Golfa MkII z 1,6TD, w tym momencie ma około 130 kuniów (przy fabrycznej mocy około 68 jeżeli się nie mylę) :) Nie będę pisał jak to się odpycha, bo to nie do opisania :P Najlepsze jest to, że w tym silniku wszystko stroi się przez podkręcanie śrubek :P
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

mlody90


policz sobie dokladnie koszty uzytkowania lpg.

można się zdziwić no chyba że Ci nie zależy aby przejechać bez kapitalki silnika 100 czy 200tys km.

Swap TDI przy wlasnej robocie szacuje na jakies 4 kola.

polosie pewnie beda potrzebne customowe, mocowania silnika pewno też.

chyba najlepiej by bylo wszczepic praktycznie cala instalacje el z luppo.


TD z golfa II nie potrzebuje komputera w sumie potrzebuje 3 kable i zapali.

TDI to już bez kompa nie ruszy
B
BobeR
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:37
Lokalizacja: Milicz

Post autor: BobeR »

o i wlasnie tu sie zastanawiam czy 1,6 GTD z MK2 czy to 1,4... to ze komputer to tym sie nie martwie, bo na swapa i tak bede szukal bitego auta wlasnie poto, zeby w raazie W miec elektryke ;)...

pozy 1,6 z GTDka to wiecej modzenia z posadzeniem silnika... ale chyba wiecej z niego idzei wykrzesac xD...

narazie pytam tak wstepnie, przez sezon bede zbieral kase i zastanawial sie do kladnie czy 1,6 z MK2 czy 1,4 z lupo...

[quote=""Skfarek""] Wiem że 100 kucy to niby niedużo ale tu chodzi o moment w lekkiej budzie [/quote]
dokladnie, przy tej masie auta i tej budzie po potrzebuje bog wie ile koni, zeby zrobic niemale zamieszanie ;D


idac dalej zeby wsadzic takiego GTDka 1,6 co ma 75 albo 80km w serii (a nie 68 ;P) to wiem, ze musial bym wozek z MK2 brac albo samemu cos wysapwac i do tego skrzynia jest deczko wieksza i nie wiem jak by to tam sie zmiescilo ;/... ale tak jak mowie, narazie plany wszystko wejdzie w zycie prawdopodobnie w przyszla zime ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”