Witam,
Dzisiaj w trakcie powrotu do domu centralny zamek zaczął wariowac,wpierw tylko chcial otwierac drzwi-chociaz juz byly otwarte a pozniej na zmiane-raz zamykal,raz otwierał auto.Raz zamknął drzwi i nie dało sie ich otworzyć,musialem czekać aż zacznie sam otwierać :shock: Po powrocie do domu,postawiłem auto zamknąłem z klucza po chwili auto stało z opuszczonymi szybami.Alarmem też nie da się zamknąć samochodu :banghead:
Centralny byl,alarm jest od dwóch lat.Tyle,że kierunkowskazy nie migają gdy auto samo sie otwiera.Z pilota jak zamykam auto to migają.
Nie dzieje sie to non stop,przez 10 minut jest spokój a potem znowu sie zaczyna i jakiś czas znowu spokój.
Miałem coś podobnego z tymi otwirającymi się szybami i centralnym i działo mi się to zawsze jak padał deszcz ;/ przez co spalił mi się silniczek szyb ;/ ale puki co mam spokój bo odłączyłem domykanie szyb z kluczyka bo prawdopodobnie dostawała się do tego woda i robiła spięcie. teraz jak już tego nie mam to nic sie takiego nie dzieje a deszczu ostatnio nie brakuje
Sprawdzcie pompke centralnego zamka, bo lubi dostawac wody.
Pompka jest w bagazniku po prawej stronie(dochodzi do niej taki niebieski wezyk-przynajmniej u mnie).
Dostajaca sie woda moze powodowac zwarcia i pompka wariuje.
Tam sa zdjecia mojej plytki: viewtopic.php?f=21&t=4069
auto potrzebowałem zaraz w nastepnym dniu więc odłączylem bezpieczniki od szyb i centralnego więc nie działa zamykanie kluczem wszystkich drzwi oraz domykanie i otwieranie szyb. Auto zamykam alarmem gdzie o dziwo centralny działa(troche mnie to zdziwilo) jak narazie auto samo sie nie otworzyło.Co mogło się zepsuć?
Mam problem z zamkiem centralnym zamyka drzwi ale jak chce otworzyć to słychać jak pompka pracuje a rygle w górę nie idą i od pewnego czasu słyszałem przy otwieraniu samochodu syczenie koło wlewu paliwa ( pewnie koło pompki) i myślałem że, że rozszczelnił się któryś z siłowników. Jak zamykam to zasysa powietrze i się uszczelnia. Przy otwieraniu dmucha i się rozszczelnił. I chciałem zapytać czy to może być to? i czy to siłownik tylnej klapy?
Chyba wiem nieszczelność jest gdzieś koło wlewu paliwa ta rurka co steruje bolcem w baku bo gdy pompka chodziła a rygle nie szły w górę wcisnąłem bolec i zamki otwarły się w całym aucie. I nie wiem jak się tam dostać bo nie mogę wyjąć tego styropianu i czy żeby go wyjąć trzeba odkręcić napinacz pasów?? Mam prośbę jak awaryjnie otworzyć bak??
hmmm myślę, że masz to samo co u mnie, pękła gumka, którą zakłada się na ten bolec od wlewu i na siłownik, a z tym styriopianem pokombinuj, unieś lewą stronę pompki do góry, potem bodajże dolną część styropianu do siebie, jakoś powinien wyjść, możesz go lekko ugiąć, siłownik powinien być za styropianem, dwie śrubki, odkręć, wyciągnij i popatrz na tą gumkę
jeśli to nie to, to pooglądaj rurki, będziesz je tam widział
niestety w aso samej gumki się nie dostanie, 140zł za cały mechanizm bodajże, więc jakbyś ją gdzieś znalazł to daj znać:)