Polo 86c by Patrycjusz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Polo 86c by Patrycjusz

Post autor: patrycju5z »

Witam,
Jestem Patrycjusz i od roku przeglądam te forum. Chyba już czas przedstawić swojego volkswagena, pomimo tego, że nie było przy nim jeszcze wiele pomodzone. Chciałbym aby ten temat pomógł mi z tego auta zrobić ciekawe woziło... :) Polo użytkuję od roku i przez ten czas przejechałem około 26 tys km.

Zdjęcia:

Stan kupna:
Obrazek


Obecny stan:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Wnętrze:

Radio:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Nowe zdjęcia (25.08.2012):

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Specyfikacja:

Model: 86c
Rocznik: 1989r
Pojemność: 1043mm3
Kolor: Czarny metalic
Przebieg: 268 tys km; 285 tys km(sierpien 2012)
Wersja wyposażenia: Jeton (chyba nie ma takiej drugiego na forum). W skład ktorego fabrycznie wchodzi:
- listwy boczne
- kołpaki w kształcie gwiazdy
- korek wlewu paliwa zamykany na kluczyk
- atermiczne szyby
- zegarek analogowy
- licznik dzienny kilometrow
- wisząca tylna półka
- sportowa kierownica
- regulowane lusterka zewnetrzne
- tapicerka w stylu Fashion Karo
Radio: Blaupunkt (kasetowy z lat 80tych)

Samochód kupiony był w dość średnim stanie mechanicznym. Wszelkie prace przy aucie skupiały się raczej do tego aby przywrócić jego sprawność.

Wymienione/Zrobione:
- listwa kierownicza
- wymiana świec
- wymiana kopułki
- nowa cała rura wydechowa z tłumikami
- podłączenie spryskiwaczy
- wymiana wahaczy
- wymiana kopułki z cewką
- naprawa hamulca ręcznego
- regulacja gaźnika
- zamontowanie prawego lusterka
- wymiena dzurawych uszczelek wokół drzwi
- przykrecenie wszystkich plastików w kabinie
- zamontowanie anteny
- podłączenie głośników
- usunięte fabryczne naklejki
- wymiana pompy paliwa
- wymiana przewodów paliwowych
- uszczelka pod zaworami, przeczyszczenie odmy
- wymiana czujnika oleju
- zamontowanie tunelu
- wymiana paska rozrządu, pompy wody... 2013 kwiecien 9
- planowanie glowicy, wymiana uszczelki, olej, filtr oleju... 2013 kwiecien 9
- i dużo drobnych rzeczy o ktorych teraz nie pamietam ;]

Plany na przyszłość:
- Delikatne obniżenie (?)
- Klasyczna felga w wersji szerokiej stali.. ;]
- jasno/beżowy środek
- wymienić przewody hamulcowe
- naprawa pierdzącej dmuchawy
- zlikwidowac rdze na przedniej listwie pod zderzakiem



Myślicie, że to dobra baza do ewentualnych modów? :)
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2013, 23:57 przez patrycju5z, łącznie zmieniany 1 raz.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

powiem tak
gleba + koło dużo daje kanciakowi
można sporo zrobić ale..$$ i czas
sprężyny mam jakbyś chciał 60/40
silnik... HZ miałem taki jako pierwszy ciekawy na 4 biegach na 5 już słabiej ale ogólnie lepiej wymienić na wielopunkt najlepiej 3f
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

No tak jak kacper mówi koło i gleba :D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Dzieki za uwagi.
Silnika niestety póki co tykać nie będę, gdyż to są już dość duże koszta. Z pewnością w nowym roku zainwestuję w koło i glebę.... :-)
Myślę o klasycznej vw stalowej feldze poszerzanej z rantem.
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

No ciekawy może być fajna wersja bo dużo nie trzeba w środek

Masz czarną podsufitke :?:. Stal klasyczna szeroka fajna ale raczej nie ta co masz tak mi się wydaje :)

Powodzenia
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Widze ze naprawa pompy paliwa ja słyszalem ze jak co to od poloneza pasuje :D
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

[quote=""Czołg GT""]Masz czarną podsufitke :?:. Stal klasyczna szeroka fajna ale raczej nie ta co masz tak mi się wydaje :)[/quote]
Podsufitka jest jasna.. :-) a felga to na pewno nie taka ja teraz. To jest temat na nowy sezon. Chciałbym szeroko klasycznie z rantem wypolerowanyym na lustro zwlaszcza, ze moze (a moze nie :p) dojdą chromowane zderzaki z polo mk1 :)
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Póki co to doszedł do wyposażenie tunel oraz zostały zamówione oryginalne kołpaki na zimę. Zacząłem poszukiwanie ciekawych felg na sezon wiosennoletni ;]
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
zbiq
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 75
Rejestracja: 15 kwie 2009, 6:52
Lokalizacja: wawa

Post autor: zbiq »

[quote=""barmaz91""]Widze ze naprawa pompy paliwa ja słyszalem ze jak co to od poloneza pasuje :D[/quote]
w NZ zalozylem pompe paliwa (ta przy kole) od poloneza trucka - bosch. od 3 lat smiga bezproblemowo
audi bylo i bedzie, a polo ma u mnie dozywocie bo sie swinia nie chce zepsuc (kochane bydle).... no i sie zepsul, silnik padl
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

NZ potrzebuje 3 bar, a polonezowskie pompy daja 1,2 bara z tego co widzialem na allegro. To chodzi wgl? Cos tu nie pasuje.
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

[quote=""zbiq""][quote=""barmaz91""]Widze ze naprawa pompy paliwa ja słyszalem ze jak co to od poloneza pasuje :D[/quote]
w NZ zalozylem pompe paliwa (ta przy kole) od poloneza trucka - bosch. od 3 lat smiga bezproblemowo[/quote]

No właśnie mam zamiar taką pompe założyć.Duży problem z tym będzie??
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Na razie mój samochodzik trochę odczeka na lepsze czasy (mam nadzieje ze nie bedzie to długo trwalo).

Nie wiem z jakiego powodu czy to z mrozow, czy to juz ze starosci, ale prawdopodobnie mam problemy z uszczelkami albo cisnieniem albo jeszcze z czyms bardziej zlozonym w silniku.
Na patelni gaźnika dostaje sie olej - filtr powietrza mam cały zalany.

Jeszcze w zeszylm tygodniu nie bylo problemów-wówczas wymienialem filtr powietrza nie zauwazylem aby poprzedni byl w najmniejszym stopniu zalany.

Teraz pomimo naładowanego akumulatora nie odpala :/
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

na 100 % zamarzła Ci odma sprawdz to , najlepiej ja sciagnij przemyj benzyna , i połóż na grzejnik .
Awatar użytkownika
zbiq
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 75
Rejestracja: 15 kwie 2009, 6:52
Lokalizacja: wawa

Post autor: zbiq »

[quote=""boczek""][quote=""zbiq""][quote=""barmaz91""]Widze ze naprawa pompy paliwa ja słyszalem ze jak co to od poloneza pasuje :D[/quote]
w NZ zalozylem pompe paliwa (ta przy kole) od poloneza trucka - bosch. od 3 lat smiga bezproblemowo[/quote]

No właśnie mam zamiar taką pompe założyć.Duży problem z tym będzie??[/quote]

problem zaden - wypinasz z weza stara pompe i podpinasz nowa. to wszystko

[quote=""Grzesiek2507""]NZ potrzebuje 3 bar, a polonezowskie pompy daja 1,2 bara z tego co widzialem na allegro. To chodzi wgl? Cos tu nie pasuje.[/quote]

piszesz o pompie zanurzeniowej, a ja o pompie zewnetrznej zakladanej na waz paliwa. pompa w polonezie trucku daje 3bary i taka mam wlasnie zalozona (mowie o boschu)
audi bylo i bedzie, a polo ma u mnie dozywocie bo sie swinia nie chce zepsuc (kochane bydle).... no i sie zepsul, silnik padl
H
HK12
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 18 gru 2011, 21:19
Lokalizacja: opolskie

Post autor: HK12 »

[quote=""boczek""][quote=""zbiq""][quote=""barmaz91""]Widze ze naprawa pompy paliwa ja słyszalem ze jak co to od poloneza pasuje :D[/quote]
w NZ zalozylem pompe paliwa (ta przy kole) od poloneza trucka - bosch. od 3 lat smiga bezproblemowo[/quote]

No właśnie mam zamiar taką pompe założyć.Duży problem z tym będzie??[/quote]

Ja wymieniłem pompę na podwórku przy 15 stopniowym mrozie, wieczorem. Podłożyłem po cegle pod każde tylne koło, a 30cm dalej po bloczku cementowym i wjechałem na ich. Z latarką w zębach
wymieniłem pompę. Nie wiem czy pompa od poloneza ma takie samą średnice bo może nie pasować uchwyt (nierdzewna blaszka) i wtyczka. Można umocować ją przy pomocy plastikowych pasków zaciskowych.
Silnik NZ potrzebuje pompy 1.2 bar. :wave:
Samochód to nie luksus, lecz środek transportu!
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”