

MODEL: VW Polo 86c2F GT Coupe
SILNIK: AAV
MOC: seryjna
MODY POD MASKA: wiązka uporządkowana, owinięta w szmacianą taśmę i czysto, rozpórka kielichów
ZAWIESZENIE: Przód sprężyny Witec GT -80, Amortyzatory Koni z regulacją, Tył MTS
UKLAD HAMULCOWY: Tarcze nacinane i nawiercane, nowe szczęki, linki, łożyska
KOLA: OZ Route 7j ET25, tył dystans 2cm, opony Nankang ns2 155/55/14
NADWOZIE: OEM+
WNETRZE: Kompletne wnęterze z Polo G40, szelki Sabelt
AUDIO: VW Beta, Hertz DCX 100mm w desce
ZMIANY PRZEPROWADZONE:
Wnętrze:
-Kompletne wnętrze z polo G40 (boczki, fotele, kierownica)
-Radio VW Beta, Hertz DCX 100mm
-Szelki Sabelt
-Dywaniki WOB
i inne
Zewnątrz:
-usunięte czerwone paski ze zderzaków
-smoked front
-postoje US w kierunkach
-żółte halogeny
-dokładka zderzaka
-bra
-El. podgrzewane lustra z Golfa MK2 GTI
-usunięta wycieraczka z tyłu
-lampy G40 + prawa zmodyfikowana na G40 UK
-oryginalny wydech z polerowaną końcówką
I inne
Zawieszenie:
Przód:
-amortyzatory Koni z regulacją twardości
-sprężyny Witec GT najniższy wariant
-płaskie talerzyki
-nowe poduchy górne
-nowe łożyska i piasty
Tył:
-MTS, amortyzatory GT Cupline czekają na montaż
Koła:
OZ ROUTE 7J ET25, tył dystans 2cm, opony Nankang NS-2 155/55/14
PLANY:
-rollbar
-swap
-16 cali na przyszły sezon

Polo kupiłem zaniedbane, do porobienia, ale powoli ogarniam... Moja pasja do VW zaczęła się od paru panów na SCI którzy śmigają Golfami...
Mix zdjęć chronologicznie od początku:

































Pozdrawiam Grzegorz
